کشیدن چشم با ابرو توسط بهترین دکتر زیبایی ایران دکتر علیزاده

کشیدن چشم با ابرو توسط بهترین دکتر زیبایی ایران دکتر علیزاده

کشیدن چشم با ابرو توسط بهترین دکتر زیبایی ایران دکتر علیزاده :

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که چشم های شما به طور مادرزاد بادامی است یا افتادگی پلک دارد یا به طور کلی با افزایش سن که شما دچار افتادگی شده است. شاید گاهی تصور می کنید که اگر چشمان شما کشیده تر بود چقدر صورت شما حالت زیباتر و جذاب تر پیدا می‌کرد برای کشیده تر کردن چشم ها تنها عمل های جراحی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در این مقاله به عمل کشیدن چشم و ابرو توسط بهترین دکتر زیبایی ایران دکتر علیزاده می پردازیم. در صورتی که درباره جوانب این عمل‌ها سوالی دارید تا انتهای مقاله صبر کنید و اگر همچنان پاسخ خود را دریافت نکردید می توانید از کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم مشاوره رایگان دریافت کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم

عمل کشیدن چشم با ابرو

همانطور که گفته شد با افزایش سن دچار افتادگی می شوند زیرا بافت های صورت با افزایش سن قابلیت ارتجاعی خود را از دست میدهد سبب افتادگی صورت و شقیقه ها می شود هنگامی که شقیقه ها دچار افتادگی می شوند .  این عارضه ها باعث میشود صورت شما پیرتر و خسته به نظر برسد. همچنین امروزه روش های زیادی وجود دارد که می‌تواند بسته به ناحیه مورد نظر پوست شما را سفت کند. این روش ها لیفت شقیقه کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی است در ادامه به هر کدام از این روش ها می پردازیم. اما قبل از آن لازم است بگوییم که در ابتدا باید با متخصص پوست مشورت کنید و سپس برای انجام عمل آمادگی لازم را جذب کنید.

 

  • لیفت شقیقه با نخ

در میان سایر شیوه هایی که به وسیله جراحی ، برش و بخیه انجام میشود، لیفت شقیقه با نخ تنها از روشی ساده و با کمترین عوارض به منظور لیفت استفاده میشود. در این روش از نخ های قابل جذب برای لیفت استفاده می‌شود. این نخ ها مثل نخ بخیه جذبی بوده و بعد از ۲ تا ۳ سال جذب می‌شوند. محبوبترین نوع نخ برای لیفت شقیقه نخ PDO است. در این روش بعد از مشاوره محل ورود و خروج نخ مشخص می‌شود. سپس از پماد بی حسی استفاده شده و نخ ها به کمک سوزن مخصوص وارد پوست شده و کشیده میشوند و از محل مشخص شده برای خروج خارج می‌شوند. برای دریافت مشاوره برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از شماره های انتهای متن برای ارتباط با کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم اقدام کنید.

مزایای لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ برای افرادی که تمایلی به عمل های جراحی ندارند بسیار مناسب است. تنها آثاری که از نتیجه جراحی به جا خواهد ماند جای زخم ورود نخ ها هستند که به مرور از بین خواهند رفت. اما نتایج مشابهی با عمل های جراحی خواهند داشت. اگرچه لیفت با نخ بدون شک تغییرات قابل توجهی را به وجود می‌آورد فقط تا چند میلی‌متر به لیفت صورت کمک می‌کند و به این ترتیب نتایج حاصل از درمان در مقایسه با جراحی لیفت صورت طبیعی تر هستند. لیفت با نخ برای آن دسته از بیمارانی که دچار خطوط متوسط تا خفیف می‌باشند توصیه می‌شود. از آنجایی که لیفت صورت با نخ یک روش ارزان قیمت است و دوران بهبود بسیار کوتاهی دارد در برخی موارد می‌‌توان آن را در کنار سایر روش‌های غیر جراحی انجام داد تا نتایج بهتری را به دست آورد.

شیوه جایگذاری نخ ها در صورت 

برای کشیدن چشم با ابرو توسط دکتر علیزاده ابتدا محل ورود و خروج نخ را مشخص می‌کند، سپس با استفاده از کرم‌های بی حسی موضعی و بی حس کردن نقاط مشخص لیف را انجام می‌دهد. برای این کار با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف و باریک لایه‌های زیرین پوست را به سمت بالا می‌کشند. لیفت را تا زمانی انجام می‌دهند که علاوه بر افتادگی بتوانند خطوط پنجه کلاغی صورت را از بین ببرند. بعد از لیفت شقیقه با نخ بهتر است یک تا دو روز استراحت کنید تا جای زخم‌ها کمی بهبود پیدا کند. اما در صورتی که بخواهید بعد از لیفت به سرکار بروید هیچ مانعی برای شما وجود ندارد. همچنین بعد از از بین رفتن جای زخم نتایج آن حداقل تا یک سال و حداکثر تا 2 و نیم سال ماندگار خواهد بود.

کاندیدای مناسب برای لیفت شقیقه با نخ

افرادی که در دهه 30 تا 50 زندگی خود قرار دارند بهترین متقاضیان برای لیفت با نخ افرادی هستند. در نظر داشته باشید که حتی برخی از افراد بالای 55 سال نیز با داشتن شرایط خاصی میتوانند این شیوه را انجام دهند. لیفت صورت با نخ می‌‌تواند جایگزین جراحی لیفت در بیمارانی باشد که چین و چروک عمیق روی صورت آنها وجود ندارد در غیر این صورت آنها باید متقاضی انجام عمل جراحی باشند. از آنجایی که لیفت با نخ در مطب پزشک و تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود تعداد زیادی از افرادی که دچار بیماری‌های مرتبط با سن هستند از قبیل فشار خون بالا و دیابت یا بیماری‌های قلبی می‌توانند از این روش درمانی بهره‌ مند شوند. بنابراین در جلسات مشاوره قبل از لیفت شقیقه لازم است تا پرونده سلامتی شما نزد پزشک کاملا روشن و شفاف باشد.

ماندگاری لیفت شقیقه با نخ چقدر است؟

در ابتدا لازم به ذکر لیفت با نخ به اندازه جراحی لیفت صورت نتایج دائمی و چشمگیر ایجاد نمی کند. با این حال، برخی افراد نمی خواهند تحت عمل جراحی قرار بگیرند و لیفت با نخ را ترجیح می دهند. نخ های PDO پس از 3 تا 6 ماه از بین می روند اما نتایج ایجاد شده به صورت حدودی تا 18 ماه ماندگار خواهد بود. به طور کلی با گذشت زمان، نخ ها به طور طبیعی توسط بدن شما جذب می شوند و در عین حال تولید کلاژن برای کمک به بازسازی پوست و ایجاد نتایج طولانی مدت را تحریک می کند. در عمده متقاضیانی که برای لیفت شقیقه های خود از نخ استفاده کرده اند ادامه پیشرفت را بیش از ۲-۱ سال با بازسازی کلاژن تجربه می کنند. بعد از این مدت برای جایگذاری نخ های جدید باید دوباره به کلینیک مراجعه کنید.

عوارض لیفت شقیقه با نخ

در صورتی که این شیوه به دست یک متخصص با تجربه و توانایی انجام گیرد استفاده از آن‌ها بسیار بی‌خطر و ایمن است. همچنین جایگذاری نخ ها در شقیقه به منظور لیفت چشم و ابرو در مقایسه با روش‌های دیگر ازجمله فیلر ها از عوارض بسیار خفیفی برخوردار است. از آنجا که نخ‌ها از طریق تزریق با سرنگ بدون عمل جراحی وارد پوست می‌شود و در مدت‌زمان بین 6 تا 8 جذب می‌گردد، بسیاری از عوارض آن در مقایسه با روش‌های قدیمی لیفت صورت از قبیل عفونت و التهاب کاهش چشمگیری داشته است. اما از آن جایی که هنوز یک شیوه زیبایی است عوارض جانبی خواهد داشت.

به عنوان مثال امکان بروز سوزش در محل عمل وجود دارد. با استفاده از روش‌هایی که به‌تازگی دست‌یافته شده است احساس سوزش، ورم و کشیدگی بسیار خفیف 3 الی 5 روز پس از عمل ممکن است بروز کند. اما به سرعت مرتفع میشود. اما در صورت عدم درمان لازم است با متخصص خود در ارتباط باشید. در مورد عوارض بسیار جدی، اگرچه بسیار نادر است اما امکان وقوع آن وجود دارد و شامل عفونت، آسیب عصبی، چال شدگی و آسیب به مجاری بزاق می‌شود.

 

  • لیفت شقیقه با جراحی

در این روش و دیگر روش‌های لیفت شقیقه با جراحی از دستگاه آندوسکوپ استفاده می‌شود. این دستگاه وارد محل برش‌ها شده و خیلی آرام پوست یا لایه‌های زیرین آن را به سمت بالا می‌کشد. در عمل جراحی فرد باید بیهوش شده و عمل جراحی روی او انجام شود. البته این روش بیشتر برای لیفت پیشانی کاربرد دارد و در لیفت شقیقه بیشتر از روش آندوسکوپ استفاده می‌شود. این روش دائمی بوده و برخلاف بوتاکس و سایر روش‌ها نیاز به تمدید ندارد و صورت زیباجو حالات طبیعی خود را از دست نمی‌دهد. لیفت شقیقه یک جراحی غیر تهاجمی با بی حسی موضعی است و زیباجو بعد از عمل هیچ علائمی در ظاهر خود نخواهد داشت. نتایج بوجود آمده در این روش ماندگاری بهتری به نسبت روش های کلینیک غیر جراحی دارد.

مزایای لیفت شقیقه چیست 

لیفت شقیقه با عمل جراحی برای افرادی که دچار افتادگی های شدید هستند مانند معجزه عمل میکند. همچنین این عمل برای کسانی که با افتادگی پلک مادرزاد هستند و یا دچار افتادگی پلک شدید هستند میتواند معجزه باشد و در جوانتر کردن صورت بسیار موثر واقع شود. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های لیفت شقیقه، زیباتر و جوان‌تر کردن چهره شما است. در لیفت شقیقه این کار با بالا کشیدن ابروها و چشم‌ها یا برطرف شدن چین و چروک‌های اطراف این نواحی انجام می‌شود. این موضوع باعث ایجاد تقارن در حالت ابروها شده و چهره شما را شاداب‌تر می‌کند. علاوه بر این می‌توانید حالت مورد نظر خود را در چشم‌ها یا ابروها ایجاد کنید و آن‌ها را کمی به سمت بالا بکشید. بنابراین چهره شما زیباتر شده و چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر می‌رسند. همچنین نتایج این عمل در صورت رعایت رژیم غذایی و سبک زندگی ماندگار است. در صورت نیاز میتوانید از مشاوره رایگان کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم بهره مند شوید.

جراحی لیفت شقیقه چطور انجام میگیرد

در جلسات مشاوره پیش از لیفت بهترین دکتر زیبایی ایران دکتر علیزاده  به‌طور کامل شما را معاینه می‌کند تا از وضعیت سلامت شما، مقدار مورد نیاز لیفت و شیوه متناسب با حالت چهره را تشخیص داده و شما را از جوانب آن آگاه کند. پس از آن زمانی برای جراحی تعیین می‌شود و شما باید در روز تعیین شده با رعایت موارد مطرح شده در جلسات مشاوره و همراه داشتن وسایل مورد نیاز در بیمارستان حاضر شوید. لیفت شقیقه با جراحی معمولا با بی‌حسی موضعی یا در مواردی بیهوشی عمومی انجام می‌شود. زمان این عمل بین ۱ تا ۲ ساعت بوده و دوره نقاهت آن نیز کم است. در واقع شما پس از انجام عمل لیفت شقیقه در بیمارستان بستری نشده و بلافاصله می‌توانید به خانه برگردید. بعد از انجام عمل لازم است با استراحت پرداخته و نکات لازم را که در قسمت های بعدی ذکر کرده ایم به دقت رعایت کنید.

کاندید مناسب لیفت شقیقه با جراحی

عده ای ممکن است برای جوانسازی پوست لیفتینگ را انجام می­دهند و عده ای دیگر ممکن است دلیلشان تنها زیبایی باشد. به طورکلی لیفتینگ برای افرادی مناسب است که به دلیل افزایش سن شاکی از افتادگی ابرو و پلک خود هستند. اما به طور کلی افرادی که دچار علائم پیری در اطراف شقیقه ، ابروها و پلک های خود شده و به دلیل افتادگی زوایای گوشه چشم و دم ابرو ، چهره شان خسته و غمگین به نظر می رسد ، گزینه بسیار مناسبی برای انجام عمل لیفت شقیقه می باشند. جراحی لیفت شقیقه نیز برای کسانی که هدفشان این است کمی دم ابرو خود را به سمت بالا بکشند در حالیکه نیازی به لیفت ابرو ندارند می­توانند کاندید مناسبی برای لیفت شقیقه محسوب شوند. گروه دیگری از افراد هستند که به دلایل ژنتیکی شکایت از افتادگی  پوست شقیقه خود دارند ،این افراد نیز می­توانند گزینه خوبی برای انجام جراحی لیفت شقیقه باشند. اما در هر صورت ابتدا لازم است با متخصص خود در این زمینه مشورت لازم را انجام دهید.

عوارض لیفت شقیقه 

از عوارض لیفت شقیقه بی‌حسی موقت در نواحی تحت درمان است. همچنین، ممکن است که فرد احساس خارش در محل مورد نظر داشته باشد که پزشک برای درمان آن یک پماد ضد خارش تجویز می‌کند. اما شایع‌ترین عوارض لیفت شقیقه شامل تورم، التهاب، کبودی و قرمزی می‌شود که بعد از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. ورم لیفت شقیقه از شایع‌ترین عوارض عمل لیفت شقیقه می‌باشد. عوارض ذکر شده نهایت تا 2 هفته ماندگار است. در صورتی که بعد از گذشت 14 روز همچنان شاهد هر یک از عارضه‌های ذکر شده در بالا بودید، لازم است به پزشک مراجعه فرمایید. لیفت شقیقه به ندرت باعث ریزش مو یا خونریزی می‌شود و فرد کمی احساس سردرد یا حالت تهوع می‌کند که در چنین حالتی بهتر است به پزشک مراجعه کنید و با مشورت او درمان را آغاز نمایید. در صورت نیاز میتوانید از شماره های انتهای متن برای مشاوره با کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم استفاده کنید.

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه 

علائمی نظیر درد، تورم ، کبودی بعد از عمل لیفت شقیقه امری کاملا طبیعی بوده و این شکایت ممکن است یک الی دو هفته بعد از عمل با شما همراه باشد. مصرف انتی بیوتیک­ها و مسکن­های تجویز شده در تسکین این علائم بسیار تاثیر گذار است. سعی کنید طی دو هفته اول بعد از عمل لیفت به پشت بخوابید و از خوابیدن بر روی پهلوهایتان خودداری کنید. یادتان باشد که در هنگام خواب سر کمی بالاتر از سطح بدن قرار گرفته باشد. بعد از عمل تا حدالامکان از انجام فعالیت های سنگین و ناگهانی اجتناب کنید. مثلا ناگهانی بلند نشوید و یا ورزش سنگین انجام ندهید.  این مورد میتواند باعث کشیدگی پوستتان شود. سعی کنید یکی دو روز اول بعد از عمل لیفت حمام نکنید، بعد از این مدت فراموش نکنید که از فشار زیاد و مستقیم آب بر روی شقیقه ها و محل زخم می­تواند خطرناک باشد.

هزینه و قیمت جراحی لیفت شقیقه

فاکتورهای زیادی برای اعمال قیمت در لیفت شقیقه وجود دارد.  بسته به اینکه از کدام روش برای لیفت شقیقه و پیشانی خود استفاده می­‌کنید، هزینه ها متغیر هستند و نمی توان هزینه‌ای به صورت ثابت و دقیق تعیین کرد زیرا همانطور که اطلاع دارید عمل شقیقه و پیشانی در هر فردی متفاوت است و نسبت به روش‌های موقت دیگر از جمله بوتاکس هزینه بیشتری به خود اختصاص داده است. توجه داشته باشید که این عمل، عملی بسیار تخصصی است و نیاز به افراد مجرب و متخصص دارد پس بهتر است گول ارزان بودن قیمت کلینیک ها را نخورید. یک پزشک با تجربه به اندازه مهارت و تجربه خود هزینه را از شما دریافت میکند. اما همواره قیمت نباید اولویت انتخاب و تصمیم گیری شما باشد. بنابراین در گام اول نتایج و نمونه های هر پزشک را مورد قیاس قرار دهید.

کشیدن چشم با ابرو
کلینیک پوست مو زیبایی سالاریه قم – کشیدن چشم با ابرو
  • کانتوپلاستی

عمل چشم گربه ای یا کانتوپلاستی روشی است که با برطرف کردن عارضه های چشم نظیر اصلاح فرم گوشه چشم ها و رفع افتادگی پلک ها ، به طور دائمی سبب درشت تر شدن چشم ها و رفع ظاهر خواب آلود و خسته آنها می شود. در جراحی کانتوپلاستی ، گوشه جانبی چشم یعنی گوشه خارجی چشمها جایی که پلک های بالایی با پلک های پایینی تلاقی پیدا می کند ، اندکی به سمت بالا کشیده شده و در موقعیتی جدید قرار داده می شود. نتیجه نهایی جراحی کانتوپلاستی ، داشتن چشمانی جذاب و درشت تر اصطلاحا چشمان گربه ای یا روباهی می باشد ؛ این جراحی با استفاده از بیهوشی موضعی یا تزریق درون وریدی انجام می شود. در صورت لزوم ممکن است جراحی زیبایی چشم با سایر جراحی های پلک و جراحی بلفاروپلاستی ، جراحی افتادگی پلک و لیفت ابرو همراه گردد.

شیوه انجام کانتوپلاستی 

در ابتدا باید بگوییم که انجام کانتوپلاستی دارای تکنیک های مختلفی است که با صلاحدید پزشک انجام میگیرد. در این روش ابتدا در اطراف ناحیه مورد نظر بی حسی موضعی تزریق می شود و 3 تا 5 دقیقه بعد که آن ناحیه بی حس شد، جراح در گوشه خارجی پلک ها یک برش مطابق با نتیجه مد نظر خود و متناسب با صورت و چشم ایجاد می کند. تغییرات لازم را انجام داده و در صورت لزوم پوست اضافه پلک را بر می دارد سپس با ظرافت شکاف ایجاد شده را بخیه می زند. در این نوع جراحی برقراری تقارن بین حالت دو چشم از اهمیت  بسیاری بالایی برخوردار است به همین علت گاهی به منظور دستیابی به نتایج بهتر پیش از کانتوپلاستی جراحی پلک بالایی و پایینی، صورت می گیرد.

مزایای کانتوپلاستی

کانتوپلاستی یا همان عمل چشم گربه ای چشمان شما زیباتر و درشت تر میکند. به علاوه اگر این کانتوپلاستی با لیفت ابرو و چشم ها همراه گردد میتواند جذابیت صورت را چند برابر کند.  همچنین با انجام کانتوپلاستی چین و چروک اطراف چشم برطرف می‌شود و زیبایی آنها دو چندان خواهد شد. بعد از انجام این عمل علاوه بر زیبایی میتوانید ببینید که چند سال جوانتر شده و حتی جذابیت صورتتان نیز بیشتر شده است.  همچنین با انجام این عمل اثرات افزایش سن از چهره از بین می‌رود و در صورتی که به توصیه ها به خوبی دقت کنید و مراقبت های قبل و بعد آن را به خوبی اهمیت دهید کانتوپلاستی می تواند درمان مناسبی برای شما باشد. در صورت نیاز کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات شما خواهند بود.

قبل از کانتوپلاستی چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

آزمایشاتی را که پزشکتان برای شما تجویز کرده است را به طور کامل انجام داده و نتایج آن ها را در روز عمل زیبایی پلک همراه خود داشته باشید. داروهایی مثل مسکن ها ، آسپرین ، وارفارین و غیره می تواند انعقاد خون را دچار مشکل کند بنابراین به منظور جلوگیری از ریسک بروز خونریزی حین جراحی بلفاروپلاستی باید مصرف این داروها را از دو هفته قبل قطع کرده باشید. همانطور که میدانید خون وظیفه اکسیژن رسانی به بافت ها را دارد. سیگار ، قلیان ، مشروب و غیره ، این عملکرد خون را تحت تاثیر قرار داده و با مشکل مواجه می کند بنابراین توصیه می گردد استفاده از آن ها را نیز از 2 هفته قبل ترک نمایید. چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید یا دارویی مصرف می کنید باید حتما پزشک خود را نسبت به آن آگاه سازید. همچنین جراح پلک باید نسبت به حساسیت های دارویی شما مطلع باشد. شما باید 6 تا 8 ساعت قبل از انجام عمل زیبایی پلک ها ناشتا باشید چرا که در صورت پر بودن معده خطر بازگشت محتویات آن به مجراهای تنفسی در حین عمل وجود دارد. قبل از ورود به اتاق عمل بلفاروپلاستی صورت شما نباید هیچ گونه آرایشی داشته باشد.

دوره نقاهت کانتوپلاستی 

شیوه هایی که در کلینیک برای لیفت چشم و ابرو بکار برده میشود عموما دوره نقاهت ندارد اما تمامی عمل های جراحی با دوره ریکاوری همراه خواهد بود.  به خصوص عملی مانند کانتوپلاستی که در ناحیه حساسی از صورت انجام میگیرد. دوره نقاهت بعد از انجام کانتوپلاستی حدود ۴ هفته می باشد. تا حدود یک هفته بعد از عمل تورم و کبودی در ناحیه جراحی طبیعی است و جای هیچ نگرانی ندارد اما باید توجه داشته باشید که داروهای تجویز شده توسط پزشک معالج حتما باید در ساعت های مشخص مصرف گردد. این داروها معمولا از ایجاد هرگونه مشکل و یا عفونتی در چشم جلوگیری می نمایند. توصیه می شود تا یک هفته فرد از خانه خارج نشده و استراحت کاملی را در خانه داشته باشد. لازم به ذکر است که در این مدت باید مراقبت های بعد از جراحی که پزشک به شما گوشزد میکند به خوبی رعایت کنید.

هزینه و قیمت کانتوپلاستی

هزینه یک عمل جراحی معمولا از پارامترهای مختلفی تبعیت میکند. در اولین گام برخی از پزشکان مبالغ غیر منطقی و بسیار زیادی را مطالبه می کنند اما توجه کنید در ابتدا به بررسی کیفیت کار و نتیجه جراحی هر پزشک بپردازید. . البته باید توجه داشته باشید که نباید صرفا به دلیل ارزان بودن یک مرکز و یا یک پزشک خاصی را انتخاب نمایید. انجام کانتوپلاستی نیاز به مهارت خاصی است که تنها باید به دست جراحان پلاستیک متخصص انجام گردد.به دلیل قرار داشتن کانتوپلاستی در گروه عمل های زیبایی شامل بیمه تکمیلی نمی شود و فرد باید به طور آزاد آن را پرداخت نماید.   در کل این جراحی نسبت به سایر جراحی های زیبایی کم هزینه تر است و می توان با هزینه ی متوسط آن را انجام داد. همچنین هزینه های کلینیک یا هزینه بیمارستان نیز در هزینه نهایی تاثیر گذار است.

 

  • بلفاروپلاستی

یکی از رایج ترین روش های جراحی زیبایی چشم، بلفاروپلاستی است که تمرکز آن روی اصلاح فرم پلک هاست و افتادگی و پف دار بودن آنها را بهبود می بخشد. در اولین قدم لازم است جلسه مشاوره با متخصص برگزار شود. پس از انجام تست‌ها و عکس‌برداری‌های لازم، در صورتی که مانعی برای عمل شما وجود نداشته باشد، جراحی انجام می‌گردد. این عمل با استفاده از بیهوشی انجام می‌شود که البته نیازی به بیهوشی کامل نیست بلکه بی‌حسی موضعی در ناحیه عمل، کفایت می‌کند. ممکن است بلفاروپلاستی در پلک بالا و یا در پلک پایین انجام شود. بسته به محل عمل، برش‌هایی اعمال می‌گردد. در مرحله بعد باید تغییرات لازم مانند برداشت چربی اضافی، برداشت عضلات اضافی، برداشتن پوست و … در هر کدام از پلک‌ها اجرا ‌گردد. در انتها با انجام بخیه عمل به پایان میرسد.

مزایای انجام بلفاروپلاستی

افتادگی پلک، تورم و پف را  با عمل زیبایی بلفاروپلاستی می‌توان درمان کرد. هر نوع عارضه‌ای که زیبایی چشم را کم کند، باعث می‌شود ظاهر انسان پیرتر از حالت عادی به نظر برسد و عمل پلک، شادابی چهره شما را باز می‌گرداند. شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم سنگین بودن پلک به دلیل پوست یا چربی اضافی، منجر به چروکیده شدن پیشانی می‌شود چون به عضلات پیشانی فشار بیشتری وارد می‌گردد تا پلک‌ها بالا نگه داشته شوند. بنابراین جراحی پلک از بروز علائم پیری در پیشانی جلوگیری می‌کند. همچنین برای افرادی که افتادگی پلک در میدان دید آنها تاثیر گذاشته است بلفاروپلاستی جنبه درمانی خواهد داشت.

آثار و نتایج بلفاروپلاستی

بعد از اینکه اولین عوارض بلفاروپلاستی که شامل تورم و خونریزی و خونمردگی و سایر عوارض دیگر ناشی از بلفاروپلاستی از بین می رود می توانید آرام آرام نتایج ایجاد شده از بلفاروپلاستی را مشاهده کنید. البته نتیجه گیری از بلفاروپلاستی تا حد زیادی منوط به رعایت مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی بوده و همچنین در صورتی که رژیم غذایی و سبک زندگی مناسبی داشته باشید نتیجه گیری از زیبایی به حداکثر خود میرسد. همچنین بعد از جراحی می توانیم آثار جوانسازی را مشاهده کنید اما به دلیل وجود تورم و یا بخیه شاید این تصویر زیبا نباشد اما بعد از اینکه عوارض از بین برود می توانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید

تعداد جلسات مورد نیاز برای بلفاروپلاستی

این عمل تنها در یک جلسه 4 الی 6 ساعته انجام میگیرد که بستگی به توانایی متخصص شما دارد. بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی دائمی و همیشگی برای درمان افتادگی پلک است، به شرطی که متقاضی کاندیدای مناسبی برای انجام آن باشد. اگر در سن پایین برای بلفاروپلاستی اقدام کنید، به مرور و با بالا رفتن سنتان شاهد شل شدن پوست و چروک شدن اطراف چشم‌ها خواهید بود. این شل شدن پوست، دوباره روی پلک‌ها یا زیر آن‌ها را متورم می‌کند و مجدداً باید برای بلفاروپلاستی اقدام کنید. تخصص پزشک و روشی که برای جراحی پلک انتخاب می‌کنید هم در ماندگاری این عمل زیبایی تاثیرگذار است. در صورتی که پزشکتان تمام پوست‌ها، چربی‌ها و عضلات اضافه را بر ندارد، یا اینکه بخیه زدن و … را به خوبی انجام ندهد، به احتمال زیاد نیاز به جراحی ترمیمی خواهید داشت.

 

هزینه و قیمت جراحی

هزینه یک جراحی زیبایی به هیچ عنوان ارزان نیست حتی بیمه ها نیز آن را پوشش نخواهند داد. قطعاً برای شما نیز مهم خواهد بود که هزینه بلفاروپلاستی چقدر است چون به هر حال شما باید توانایی مالی برای عمل و مراقبت‌های بعد از آن را داشته باشید. در جلسه مشاوره قبل از عمل پلک متخصص پیرامون این موضوع صحبت خواهد کرد. میزان ناهنجاری در پلک و در نتیجه مدت زمان عمل، مراقبت‌های بعد از آن، هزینه‌های کلینیک و … تعیین‌کننده هزینه نهایی جراحی پلک خواهند بود. بنابراین به طور قطع نمی‌توان در این مورد صحبت کرد بلکه همه چیز در طول درمان مشخص می‌شود. همچنین هزینه دستمزد پزشک نیز تا حدودی از ناحیه زندگی شما پیروی میکند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم

معرفی کلینیک منتخب

در صورتی که تصمیم خود را برای عمل پلک نهایی کرده‌اید، حتماً به اندازه کافی تحقیق کنید تا بهترین دکتر و کلینیک بلفاروپلاستی را انتخاب نمایید. همه متخصصین عمل‌های زیبایی از مهارت و ظرافت کافی برای جراحی پلک برخوردار نیستند. آیا می‌دانید اگر پزشک حرفه‌ای نباشد، ممکن است نتیجه مطلوب از عمل پلک به دست نیامده و از طرفی به سلامت چشم آسیب بزند. ما به شما کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم را معرفی می‌کنیم در این کلینیک انواع خدمات لیفت و زیبایی با بروزترین متد جهانی انجام می گیرد. همچنین در کلینیک پوست مو و زیبایی سالاری قم برای کشیدن چشم با ابرو توسط بهترین دکتر زیبایی ایران دکتر علیزاده انجام می گیرد. کارشناسان این کلینیک به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان جراحی های زیبایی هستند بنابراین در صورتی که میخواهید از کارشناسان و مشاورین کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم مشاوره رایگان دریافت کنید میتوانید از شماره های انتهای متن به این منظور استفاده نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کانتوپلاستی یا عمل چشم گربه ای چیست؟

هزینه ، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

روش های شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02591011132

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 10 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsalariyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsalariyeh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsalariyeh.ir/0kta

لینک آپارات: https://aparat.com/v/pvXl3

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/aFsSaNjt

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtube.com/shorts/6XAw0GhJws4

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

عامل بیماری کچلی چیست؟
عوارض عمل زیبایی واژن
انواع خدمات زیبایی پوست
عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی
تاثیر استرس بر کاشت مو
لاغری با لیزر لیپولیز

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران سالاریه قم
  • 09120043630-02591011132
  • info@ciniczafaranieh.ir