لیفت بینی مردان

لیفت بینی مردان

لیفت بینی مردان

امروزه بسیاری از افراد علاقه به لیفت بینی و تغییر فرم بینی خود دارند و علاقه مندند مشکلات و ایراداتی که در ظاهر خود دارند را به طور کامل برطرف نمایند؛ اما در این میان نکته قابل توجه این است که انجام جراحی می تواند راه حلی استرس زا و همچنین گران قیمت باشد که هر شخصی حاضر به امتحان آن نبوده است. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تکنیک های گوناگونی برای زیبا سازی بینی شما فراهم شده است که شما بدون نیاز به انجام جراحی می توانید از این روش ها بهره مند شوید. به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین و البته موثر ترین این روش ها می توان به لیفت بینی اشاره کرد.لیفت بینی روشی است که بدون نیاز به انجام جراحی و یا حتی ایجاد بیهوشی در فرد، همراه با کمترین عوارض می تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

لیفت بینی یک روش کاملاً موثر بوده است که با اثرات ماندگار نیز همراه می باشد. جالب است بدانید که افراد بسیار زیادی هستند که با نحوه و چگونگی انجام این عمل آشنا نبوده و حتی نمی‌دانند که انجام این روش تا چه حد می تواند ماندگار باشد. در این میان ممکن است سوالات گوناگونی در رابطه با چگونگی انجام این عمل، هزینه هایی که این عمل در بر دارد و البته عوارض آن برای افراد پیش آید.ما در این مطلب سعی داریم که به تمامی سوالات موجود در ذهن شما عزیزان در رابطه با لیفت بینی پاسخ دهیم.همچنین قصد داریم شما را با یکی از جذاب ترین و البته سریعترین تکنیک های زیبایی بینی به طور کامل و دقیق آشنا سازیم.

لیفت بینی چیست ؟

امروزه برای برطرف کردن ایراد های ظاهری بینی یا حتی بعضی مشکلات پزشکی مانند انحراف بینی و یا حتی مشکلات تنفسی از عمل لیفت بینی استفاده می شود.برای تغییر در قسمتهای مختلف بینی می توان از تکنیک لیفت بینی استفاده کرد.همچنین برای ایجاد قرینه سازی و تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت از لیفت بینی استفاده می شود.نکته قابل توجه و البته مهم این است برای برطرف نمودن بسیاری از مشکلاتی که به صورت مادرزادی یا حتی آسیب‌های ورزشی نیز بوجود آمده اند قابل‌استفاده می باشد. انجام این عمل با استفاده از روش‌های مختلفی انجام می‌شود که بسیاری از آن‌ها هیچ گونه نیازی به جراحی ندارند. امکان دارد پزشک با در نظر گرفتن شرایط شما در بعضی از موارد لیفت با جراحی را به شما پیشنهاد کند. در ادامه ی این مقاله در رابطه با هریک از این روش‌ها برای شما عزیزان بیشتر توضیح خواهیم داد.

کاندید مناسب برای لیفت بینی

در انجام لیفت بینی معمولا محدودیت خاصی وجود نخواهد داشت.هر فرد هر زمان احساس می‌کند که بینی او نیاز به اصلاح ایرادات دارد می‌تواند به راحتی خود را از نتایج لذت‌بخش این روش بهره مند سازد. این نکته را در نظر داشته باشید که انجام عمل لیفت بینی می تواند بر روی بخش های مختلف بینی از جمله: تیغه، نوک، قوز، پره و پوست آن نیز انجام شود. همچنین می توان برای ترمیم یا بهبود نتایج، از روش‌های مختلف لیفت بینی استفاده کرد. پزشک با در نظر گرفتن شرایط هر فرد ممکن است در بیشتر مواقع عمل جراحی بینی را به افراد توصیه کند. معمولا هرچقدر فرد دچار انحراف و یا مشکلات بیشتر یا شدیدتری باشد پزشک انجام عمل جراحی بینی را توصیه خواهد کرد.

طبق نکات و توضیحاتی که در مطالب بالا برای شما عزیزان داده شد می‌توان گفت که تصمیم‌گیری در رابطه با این موضوع که هر فرد می تواند کاندید مناسبی برای لیفت بینی باشد یا خیر، در وظیفه پزشک خواهد بود. پزشک با در نظر گرفتن نکات گفته شده در جلسات مشاوره ای که قبل از انجام عمل گذاشته می شود مشخص می‌کند که انجام کدام روش برای هر شخص بهتر خواهد بود و همچنین کدام روش برای شخص مناسب نخواهد بود. بهتر است در جلسات مشاوره ای که قبل از انجام عمل توسط پزشک گذاشته می‌شود شرکت نمایید و آن ها را مهم و جدی بدانید.

روش‌های مختلف برای لیفت بینی

معمولا روش های انجام لیفت بینی به دو بخش با جراحی و بدون جراحی تقسیم می‌شوند. در روش های بدون جراحی بیمار به هیچ عنوان بی‌هوش نمی شود و انجام عمل در بازه ی زمانی خیلی کوتاه انجام می‌ پذیرد. در این روش جای اسکار و زخم به هیچ عنوان بر روی بینی مشاهده نخواهد شد و البته ماندگاری آن در رابطه با روش‌های با جراحی بسیار کمتر است. روش بدون جراحی می تواند مناسب کسانی باشد که از انجام جراحی ترس دارند. در ادامه ی این مطلب در رابطه با روش‌های گوناگون لیفت بینی برای شما عزیزان بیشتر توضیح خواهیم داد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم – لیفت بینی

انجام لیفت بینی با استفاده از نخ

انجام لیفت بینی با استفاده از نخ، روشی است که بدون جراحی انجام می گیرد و نتایج حاصل از آن، معمولا یک تا دو سال ماندگار خواهد بود و بعد ‌از سپری شدن این مدت، نیاز به ترمیم دارد. پزشک در این روش از نخ های کوچک استفاده می کند و آن ها را در داخل بینی قرار داده و بینی را به حالت دلخواه شما درمی‌آورد. پزشک معمولا نخ ها را در قسمت هایی از بینی قرار می دهد که دارای اشکال هستند و با کشیدن و ثابت کردن آن‌ها فرم بینی را به راحتی اصلاح خواهد کرد. اصولا نخ هایی که در این روش استفاده می شود، از انواع نخ بخیه بوده و ضخامت آن‌ها حدودا ۱۲ میلی‌متر است. این نخ‌ها بعد از گذشت مدت زمانی به طور کامل جذب بدن خواهند شد و دقیقا به همین علت است که نتایج حاصل از این روش به طور دائم ماندگار نخواهند بود.

در این روش پزشکان و متخصصان از نخ‌هایی مانند: پیدواو، گاگ، پلیکولید یا هوریکان استفاده می‌ نمایند. به عنوان معرفی جدیدترین روش لیفت بینی می توان به لیفت بینی با نخ پیدواو اشاره کرد؛ اما نتایج آن با جراحی تفاوت چندان زیادی نخواهد داشت. استفاده نمودن از نمونه های دیگر نخ‌ها کاملا به تشخیص پزشک متخصص و همچنین ناحیه درمان بستگی خواهد داشت. جالب است بدانید که لیفت بینی با نخ عملی کاملا بدون درد بوده است. زیرا پزشک با استفاده نمودن از بی‌حسی موضعی به انجام این عمل می پردازد.

مدت زمان انجام عمل لیفت بینی چقدر است؟

زمان انجام عمل لیفت بینی با استفاده از این روش حدودا ۱۵ دقیقه طول می کشد و شخص هیچ گونه نیازی  به بستری شدن در بیمارستان یا حتی در منزل خود نخواهد داشت. افراد می‌توانند بلافاصله بعد از انجام لیفت بینی با نخ به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازند. اما افراد باید این نکنه را در نظر داشته باشند که به مدت چند روز از انجام فعالیت‌های سنگین و حتی ماساژ محکم بینی جدا خودداری نمایند. معمولا برای برطرف نمودن انواع گوناگون نواقص بینی از لیفت بینی با نخ استفاده می شود و نتایج حاصل از آن می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان درصد موفقیت این عمل را بسیار بالا دانست. بعضی اوقات ممکن است آسیب های ایجاد شده در بینی حاصل شکستگی یا انحراف استخوان بینی باشد که در این صورت  نمی‌توان از این روش استفاده نمود. نتایج حاصل شده از این روش بدون شک خیلی زودتر از انجام جراحی نمایان خواهد شد و دوره بهبودی بسیار کوتاه‌تری دارد. در نظر داشته باشید که حتی هزینه‌های این روش در مقایسه با انجام جراحی بسیار کمتر نیز خواهد بود.

انجام لیفت بینی با استفاده از تزریق ژل

کسانی که قصد دارند افتادگی بینی خود را برطرف نمایند یا افرادی که بر روی بینی خود زخم یا اسکار  دارند، می توانند از این روش به راحتی استفاده نمایند، و این روش می تواند برای این افراد بسیار مناسب باشد. چنانچه غضروف‌های بینی بعضی از افراد کمی بیرون زده باشد می‌توانند از این روش برای برطرف کردن انواع بیرون‌زدگی‌ها و همچنین متناسب و یک دست نمودن بینی خود استفاده نمایند. همان‌ گونه که از نامش کاملا مشخص است، در روش انجام لیفت بینی با ژل به کمک تزریق ژل یا فیلرهای پوستی به قسمت های گوناگون بینی انجام می‌ پذیرد. با توجه به نوع ژل استفاده شده در این عمل، سن فرد بیمار و حتی بافت پوست وی نتایج حاصل از این روش می تواند بین حداقل یک تا یک و نیم سال ماندگار باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که تزریق ژل بینی به منظور برطرف نمودن ایرادات و نواقص اساسی بینی استفاده نمی‌ گردد و به این منظور اصلا مناسب نخواهد بود. حقیقتا با انجام این روش اشخاص تنها می‌توانند بعضی از انحرافات یا حتی قوزهای ظاهری بینی را برطرف سازند. معمولا ژل‌های مورد استفاده در این روش دارای مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید هستند که می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست بینی را افزایش داده و سبب جوانی و شادابی آن نیز شوند. اصولا هزینه و قیمت لیفت بینی با استفاده از تزریق ژل نیز با توجه به نوع و همچنین مقدار ژل مورد استفاده در این جراحی تعیین و مشخص می‌گردد.

انجام لیفت بینی با استفاده از جراحی

گاهی اوقات وقتی از جراحی صحبت می شود، امکان دارد تصوری شبیه به عمل جراحی بینی در ذهن بسیاری از افراد ایجاد گردد. اما باید این مژده را به افراد متقاضی بدهیم که بگوییم جراحی لیفت بینی اصولا هیچگونه نیازی به بستری شدن یا مراقبت‌های طولانی‌مدت بعد از عمل نداشته و با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌پذیرد. اما در بسیاری از مواقع با توجه به شرایط بیمار امکان دارد، از بیهوشی عمومی نیز استفاده گردد. نکته جالب و البته مهم در رابطه با این جراحی این است که در هر دو صورت افراد در موقع انجام عمل هیچگونه دردی را احساس نخواهند کرد وبه راحتی انجام می گیرد. معمولا مدت‌ زمان انجام این عمل حدودا بین ۲ الی ۴ ساعت طول می کشد و پس از گذشت ۱ الی ۲ ساعت ریکاوری افراد می‌توانند به منزل خود باز گردند.

برای انجام دادن عمل لیفت بینی معمولا برش بسیار کوچکی در قسمت بین دو سوراخ بینی زده می‌شود تا بدین وسیله پوست بینی به‌ راحتی بلند شود. بعد از آن پزشک متخصص با در نظر گرفتن اشکال بینی و صحبت‌هایی که در جلسات مشاوره ای که قبل از انجام عمل با بیمار داشته است، ایرادها را برطرف نموده و بعد از انجام عمل قسمت برش را کاملا بخیه می نماید. ممکن است در بعضی از مواقع آسیب شدیدتر باشد، بنابراین نیاز به ایجاد برش در پایه‌های بینی نیز وجود دارد. در هر صورت بعد از انجام عمل برای ثابت نگه داشتن بینی معمولا از اسپلینت استفاده می‌گردد.

انجام لیفت بینی با استفاده از جراحی دارای انواع گوناگونی نیز است که در ادامه به تمام این موارد اشاره خواهیم داشت:

  • لیفت بینی کاهشی
  • لیفت بینی افزایشی
  • لیفت بینی آسیب‌دیده
  • لیفت بینی ترمیمی
  • لیفت بینی اصلاحی
  • لیفت بینی نژادی
  • لیفت بینی بازبینی

مزایای لیفت بینی چیست ؟

-قیمت مناسب

-بدون نیاز به جراحی و بیهوشی

-بدون محدودیت سنی

-عوارض جانبی کم

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم – لیفت بینی

معایب و عوارض لیفت بینی

عوارض روش‌های گوناگون لیفت بینی کمی متفاوت خواهد بود. در انجام لیفت بینی با استفاده از جراحی اصولا بعد از انجام عمل در صورت شما به‌ ویژه در قسمت اطراف چشمان ممکن است کمی تورم و کبودی دیده شود که معمولا بعد از یک الی دو روز کم‌کم بهبود پیدا خواهد کرد. همچنین ممکن است بعد از برطرف شدن اثرات داروهای بی‌حسی، فرد احساس درد یا فشار در بینی خود احساس کند. این موضوع امری کاملا طبیعی بوده است و بعد از گذشت مدت کوتاهی بعد از انجام عمل به طور کامل برطرف خواهد شد. در برخی مواقع امکان دارد بینی شما حتی بعد از گذشت چند ماه بعد از انجام عمل هنوز تورم جزئی وجود داشته باشد. اصلا جای هیچگونه نگرانی نبوده است زیرا حداکثر شش ماه بعد از انجام عمل کاملا برطرف می‌ گردد.

ممکن است گاهی اوقات نتایج حاصل از عمل لیفت بینی برای بعضی افراد چندان رضایت‌بخش نبوده یا حتی ممکن است بینی شما را به شکل نامتقارن تبدیل  کند. چنانچه انجام لیفت بینی در مراکز نامعتبر صورت پذیرد، این مشکل رخ می دهد. اما از بابت این موضوع اصلا نگران نباشید! حتی اگر این موضوع برای شما نیز پیش آید به راحتی می‌توان با استفاده از بعضی از جراحی‌های اصلاحی سبک آن را به طور کامل برطرف نمود. از جمله رایج‌ترین عوارض این عمل می توان به :

  • احساس درد
  • بی‌حسی
  • کبودی
  • تورم
  • جای زخم بر روی بینی

اشاره کرد.

مراقبت ها و توصیه های قبل از انجام لیفت بینی

شما عزیزان قبل از انجام لیفت بینی باید بعضی نکات را به‌طور کامل رعایت نمایید. چنانچه افراد این موارد را رعایت نمایند باعث می شود برای انجام عمل آمادگی ایجاد شود و حتی عوارض بعد از آن کمتر شده و همچنین نتایج حاصل از آن هم ماندگارتر خواهد بود. توجه داشته باشید که این موارد کاملا عمومی بوده است. این موضوع بدان معنا نیست که  در جلسات مشاوره قبل از انجام لیفت شرکت نکنید؛ بلکه شرکت در این جلسات بسیار ضروری بوده است. در نظر داشته باشید که در این جلسات توصیه‌های پزشک با در نظر گرفتن شرایط شخصی شما خواهد بود. در ضمن شما عزیزان می‌توانید تمامی سوالات خود را با پزشک در میان بگذارید و تمام ترس‌ها و ابهامات خود را برطرف نمایید.

حداقل از دو هفته قبل از لیفت از مصرف سیگار و قلیان اجتناب کنید. استفاده از دخانیات باعث ایجاد اختلال در فرایند اکسیژن‌رسانی می شود و می‌تواند دوره درمان و همچنین بهبودی افراد را طولانی‌تر سازد.

چنانچه از داروی خاصی استفاده می کنید یا حتی به بیماری خاصی مبتلا هستید، حتما این موضوع را با پزشک خود مطرح نمایید.

توصیه می شود مصرف مواد غذایی و داروهای رقیق‌کننده خون، نظیر آسپرین را به طور کامل متوقف کنید. چنانچه نمی توانید مصرف داروهای  وجود را قطع کنید، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید تا دستورالعمل‌ها و توصیه های موردنیاز را به شما بدهد.

اگر در جلسات مشاوره توسط پزشک دارویی برای شما تجویز شد، بهتر است آن را به‌طور منظم و دقیق مصرف نمایید.

مراقبت های پس از انجام لیفت بینی

  • چنانچه لیفت بینی را با جراحی انجام داده‌اید، نیاز است حتما حدود یک هفته از اسپلینت استفاده کرده و آن را روی بینی خود نگه دارید.
  • بهتر است از کمپرس سرد بر روی بینی خود استفاده نمایید. این کار را ۶ الی ۸ بار در طول روز و هر بار به مدت ۱۵ دقیقه انجام نمایید.
  • بعد از لیفت به مدت چند روز در زمان خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.
  • به هیچ عنوان از دارو های رقیق کننده خون مانند: آسپرین استفاده نکنید، به جز زمانی که خود پزشک برای شما تجویز کرده باشد.
  • برای مدت زمان کوتاهی از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی و شنا پرهیز کنید.
  • تا جایی که ممکن است از انجام ورزش‌هایی از قبیل: فوتبال، والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ به صورت وجود دارد و ممکن است باعث آسیب جدی به بینی شود جدا خودداری کنید.
  • با در نظر گرفتن توصیه‌های پزشک رژیم غذایی خود را متعادل نمایید تا با این کار روند بهبود سریع‌تر انجام   شود.
  • بهتر است تا چند روز زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و از محیط‌های پر گردوغبار دوری نمایید.
  • حتی الامکان از مصرف سیگار و قلیان دوری کنید.
  • حتما بعد از انجام عمل به منظور بررسی نتیجه و وضعیت خود در اولین فرصت به پزشک مراجعه نمایید.

هزینه لیفت بینی

یکی از مهم‌ترین موارد در تعیین هزینه‌های عمل لیفت بینی، کلینیکی است که در آن عمل خود را انجام می‌دهید. کلینیک‌های معتبر معمولا قیمت مناسبی را برای شما پیشنهاد می کنند و همچنین هزینه کمتری برای جلسات مشاوره از افراد دریافت می‌کنند. با توجه به بررسی های انجام شده در لیست قیمت لیفت بینی، به این‌ نتیجه رسیدیم که هزینه‌های روش‌های بدون جراحی بسیار کمتر از جراحی بوده است. در روش‌های بدون جراحی نیز عواملی مانند: نوع ژل یا نخ مورداستفاده در انجام لیفت، حرفه ای بودن و مهارت پزشک، شهر محل زندگی افراد و غیره می تواند در مشخص نمودن قیمت لیفت بینی اهمیت بسیاری خواهد داشت. به‌عنوان‌مثال قیمت لیفت بینی در تهران با دیگر استان‌های کشور می تواند کاملا متفاوت باشد.

کلام آخر

با توجه به نکات و مواردی که در مطالب بالا در رابطه با لیفت بینی برای شما عزیزان توضیح داده شد، چنانچه تصمیم به انجام لیفت بینی گرفته اید ما به شما کلینیک سالاریه را پیشنهاد می‌کنیم. این کلینیک بسیار معتبر بوده و افراد مي توانند با انجام مشاوره های مختلف با پزشکان و متخصصان این کلینیک بهترین تصمیم را گرفته و با اطمینان خاطر و بدون هیچ گونه استرس و نگرانی به انجام این عمل بپردازند.

درباره ما

کلینیک بین المللی پوست  مو و زیبایی سالاریه قم با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو و ابرو، جوانسازی و پاکسازی پوست، لیزر موهای زائد و جراحی های زیبایی، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود داشته است. در طی فعالیت 24 ساله خود، کلینیک سالاریه قم به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

25910111320

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 10 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsalariyeh

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

عامل بیماری کچلی چیست؟
عوارض عمل زیبایی واژن
انواع خدمات زیبایی پوست
عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی
تاثیر استرس بر کاشت مو
لاغری با لیزر لیپولیز

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران سالاریه قم
  • 09120043630-02591011132
  • info@ciniczafaranieh.ir