لیزر آیکون فرکشنال

لیزر آیکون فرکشنال

لیزر آیکون فرکشنال

دستگاه لیزر آیکون یک گزینه درمانی بدون خطر و ایمن می باشد که باعث جوانسازی و زیبایی پوست می شود همچنین سبب می‌شود پوست، صاف و بدون نقض شود این دستگاه طیف گسترده ای از خدمات جوانسازی پوست را به صورت غیر مستقیم انجام می دهد همچنین چین و چروک‌ها، زخم، اسکار و افتادگی پوست را برطرف می کند از آنجایی که افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی هوا و موارد دیگر سبب نازک شدن پوست، تغییر در بافت پوست، ایجاد چین و چروک، رویت عروق، ایجاد لک و ملاسما، ایجاد خال و … می شود بروز تمامی مشکلات می‌تواند زیبایی فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد و سبب پیری زودرس پوست و کاهش اعتماد به نفس شود.

 در حال حاضر برای استفاده از دستگاه لیزر آیکون تعداد محدودی در ایران وجود دارد اما از آنجایی که کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه همواره در تلاش است که باعث رضایت و شادمانی افراد زیباجو شود لیزر آیکون که یکی از بهترین و موثرترین لیزر ها در دنیا برای جوانسازی و زیبایی پوست را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم

کاربردهای لیزر آیکون فرکشنال

لیزر آیکون با عملکرد منحصر به فردی که به دنبال دارد می تواند طیف گسترده ای از مشکلات پوستی را برطرف کند به همین دلیل به اسم جوانسازی ۳۶۰ درجه نیز شناخته می‌شود.

. کاهش منافذ باز

منافذ پوستی محل هایی هستند که فولیکول‌های مو و چربی از آن مناطق خارج می‌شود و وجود آنها برای پوست الزامی می باشد اما مشکل زمانی آغاز می‌شود که این منافذ از حالت عادی خود بزرگ‌تر شوند با بزرگ شدن منافذ باز پوست به خصوص در ناحیه بینی و گونه سوراخ های زیادی مشاهده می شود که در کنار بعضی از آنها جوش های ریز درشت سر سیاه یا سفید می‌تواند ایجاد شود که این امر زیبایی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. بعضی از پزشکان متخصص معتقد هستند ممکن است افزایش سن، آسیب‌های نور خورشید و اندازه فولیکول های مو از دلایل افزایش منافذ باز در پوست باشند استفاده کردن از لیزر آیکون در این مرحله می تواند سبب کوچک شدن منافذ باز پوست شود.

. جوانسازی، سفت و لیفت شدن پوست

پروتئین کلاژن و الاستین از جمله اجزای مهم در ساختار پوست هستند که باعث زیبایی و جوانی پوست می‌شوند؛ افزایش سن، مصرف دخانیات، انجام ندادن ورزش، آلودگی های هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید و تغذیه نادرست می تواند سبب تخریب و تحلیل رفتن الاستین و کلاژن در بافت پوست شود به مرور زمان لایه‌های سطحی پوست نازک خواهند شد و بافت پیوندی ضعیف می گردد که نتیجه آن می تواند افتادگی و شلی پوست شود.

 دستگاه های لیزر آیکون با تحریک کلاژن سازی لکه های ایجاد شده ناشی از افزایش سن را می تواند برطرف کند اگر در سن پایین به انجام این روش پرداخته شود به عنوان پیشگیری کننده می تواند عمل کند.

. رفع جای زخم، بخیه، سوختگی و آکنه

اسکار های به جا مانده از جای زخم و آکنه می تواند خود را به شکل فرو رفته یا برآمده روی سطح پوست نشان دهد که زیبایی را می‌تواند تحت تاثیر خود قرار دهد استفاده از لیزر آیکون با فرستادن اشعه لیزر به ناحیه مورد نظر بافت آسیب دیده را تجزیه خواهد کرد و سبب تولید بافت سالم و جدید خواهد شد و به پوست ظاهری شفاف و زیبایی می بخشد و دارای حداقل عوارض جانبی می باشد و برای هر نوع پوستی می توان از این روش درمانی استفاده کرد.

. رفع ترک های پوستی

ترک روی بدن برای بسیاری از بانوان یک مشکل شایع می باشد که در طی نوسانات وزنی در زمان بارداری می‌تواند ایجاد شود هنگامی‌ که نواحی از پوست به طور قابل توجهی در یک دوره زمانی کوتاه کشیده شود چین و چروک‌ها و خطوط روی آن ظاهر می‌شود که معمولاً به آنها ترک پوستی گفته می‌شود که می‌تواند ظاهر ناخوشایندی را برای پوست ایجاد کند، در واقع با کشیدگی لایه میانی پوست فیبرهای کلاژن پاره خواهد شد و باعث ایجاد ترک در پوست می‌شود. دستگاه لیزر آیکون با تحریک کلاژن سازی و ترمیم بافت در برطرف کردن ترک های پوستی می تواند موثر واقع شود.

. رفع چین و چروک های سطحی پوست

افزایش سن می‌تواند سرعت تکثیر سلول‌های پوستی و پروتئین های پوست را کاهش دهد از همین رو لایه های بیرونی نازک و آسیب پذیر خواهند شد و دچار چین و چروک می‌شود لیزر آیکون فقط در یک دوره درمان می‌تواند ظاهر پوست و چین و چروک ها را تا حد زیادی کاهش دهد. لیزر جوانسازی آیکون با نفوذ انرژی در اعماق پوست سبب بازسازی و احیای پوست می‌شود چین و چروک در ابتدای سطحی و ریز هستند و به مرور زمان می‌توانند عمیق شوند.

 لیزر آیکون با عملکرد منحصر به فردی که دارد این چین و چروک ها را برطرف خواهد کرد و از عمیق شدن آن ها جلوگیری می کند، این روش درمانی غیرتهاجمی می‌باشد و عوارض جدی یا جبران ناپذیری را با خود به دنبال نخواهد داشت درمان چین و چروک با لیزر آیکون مناسب افرادی است که به دنبال زیبایی و جوانی پوست خود بدون تغییرات غیر طبیعی هستند.

 استفاده از لیزر آیکون یک گزینه درمانی ایمن و بدون خطر است که شما را به یک نسخه جوان تر از حال تبدیل خواهد کرد و سبب می‌شود پوست شما صاف و بدون عیب و نقص شود.

. رفع ضایعات عروقی نمایان روی سطح پوست صورت

عروق واریسی شکل صورت بر اثر آسیب به رگ‌ها نزدیک به سطح پوست می تواند ایجاد شود با کمک لیزر آیکون به راحتی می‌توانید آن را درمان کنید.

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر آیکون

برای انجام لیزر آیکون اقدامات خاصی قبل از درمان نیاز نخواهید داشت فقط باید پوست خود را تمیز و شیو کنید و به کلینیک مراجعه کنید البته اگر که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید و یا از روش‌های دیگر برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی خود استفاده کرده‌اید پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از انجام لیزر آیکون

. تا ۶ ساعت بعد از انجام لیزر نباید صورت خود را بشویید و تا ۲۴ ساعت از حمام کردن باید خودداری کنید.

. ممکن است کمی قرمزی و تورم بعد از انجام درمان ایجاد شود که در کوتاه مدت برطرف می‌شود، بهتر است در این زمان از مصرف لوازم آرایشی، انجام شنا، رفتن به جکوزی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و لیف کشیدن خودداری کنید.

. بعد از انجام درمان با کمک لیزر آیکون از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و حتما از ضدآفتاب های بدون رنگ استفاده کنید.

. تا دو هفته بعد از انجام لیزر از مصرف لایه بردار ها، کرم های ضد لک و ویتامین سی خودداری کنید.

. اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه است ممکن است که بعد از انجام لیزر دچار بروز جوش و آکنه شوید که با توجه به توصیه های پزشک می‌توانید آنتی بیوتیک و داروهای ضد جوش استفاده کنید.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر آیکون

با کمک هندپیس مخصوص با طول موج ۱۵۴۰ هیچ گونه آسیب و زخمی ایجاد نمی‌شود، به قسمت های دیگر بافت انرژی گرمایی به لایه های زیرین پوست نفوذ می‌کند تابش مکرر لیزر بر روی پوست و انتقال انرژی گرما به لایه های زیرین پوست سبب تحریک کلاژن و فعال سازی آن در لایه‌ درم شده و به احیا و بازسازی پوست و سلامت آن بسیار کمک می‌کند، لیزر آیکون مناسب انواع رنگ ها و تیپ‌های پوستی می‌باشد و در جلوگیری از علائم پیری پوست می تواند بسیار موثر باشد. تکنولوژی های منحصر به فرد استفاده شده در این هندپیس سبب می‌شود که برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی کاربرد داشته باشد و سبب پوستی صاف و شفاف شود.

رفع ضایعات عروقی با لیزر آیکون

هندپیس این دستگاه با قابلیت تنظیم عرض پالس های بین ۱ تا ۱۰۰ میلی ثانیه‌ای اثر ملایمی از نور شدید و بهینه را به عروق واریسی شکل صورت انتقال می دهد نور لیزر رگ‌های خونی که سبب به وجود آمدن عروق واریسی در صورت شده را مورد هدف قرار خواهد داد و آنها را منقبض می کند و سبب می شود در سطح پوست کمتر مشاهده شود؛ لیزر آیکون هیچگونه آسیبی به بافت و رگ‌های اطراف، وارد نخواهد کرد و هیچ گونه خطری برای پوست و سلامت آن ندارد در واقع با یک یا دو جلسه درمان می توانید نتایج خوبی را به دست آورید اما برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن است که به چند جلسه درمان با لیزر آیکون نیاز داشته باشید.

کاندیدای مناسب لیزر آیکون

از آنجایی که این لیزر پیشرفته آمریکایی کاربردهای بسیار زیادی دارد و عارضه جدی نیز با خود به دنبال ندارد هیچ گونه محدودیت سنی برای انجام این درمان وجود ندارد معمولا در افرادی که تجربه لیفت با نخ و یا جراحی لیفت صورت را دارند توصیه می شود برای افزایش ماندگاری و همچنین بهبود نتایج، به صورت سالانه از لیزر آیکون استفاده کنند.

تعداد جلسات لیزر آیکون

اگر از این لیزر برای رفع مشکلات پوستی خود می خواهید استفاده کنید با توجه به نوع مشکل و همچنین شرایط پوست شما ممکن است جلسات درمانی بین ۳ الی ۱۲ جلسه به طول بیانجامد اگر علاقه دارید پوست شما همواره جوان، شاداب و زیبا باشد بهتر است سالی سه مرتبه از لیزر برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی آن استفاده کنید.

عوارض لیزر آیکون

لیزر آیکون هیچگونه عارضه جدی و ماندگاری را با خود به دنبال نخواهد داشت اما ممکن است مقداری قرمزی و التهاب در پوست ایجاد کند که با توجه به حساسیت پوست شما ممکن است که بین چند ساعت تا چند روز از بین برود اگر شما نیز می خواهید از لیزر آیکون برای زیباسازی و جوانسازی پوست استفاده کنید و از هرگونه عوارض در این روش در امان باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این کلینیک به انجام این روش جوانسازی بپردازید در این کلینیک تمام خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

مشخصات دستگاه لیزر آیکون

دستگاه لیزر آیکون ساخته کمپانی سایناشور آمریکا می باشد آخرین وضعیت این نسل از این برند دستگاه ماژولار است بدان معنا که بر روی این دستگاه قابلیت نصب انواع هندپیس لیزر و IPL وجود دارد و در نتیجه طیفی از درمان‌های مختلف با کمک از این دستگاه امکان پذیر می باشد. این دستگاه دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده می باشد و عنوان استاندارد طلایی لیزر را دارد و امروزه به دستگاه های محبوب در بین متخصصین زیبایی پوست و مو تبدیل شده است.

لیزر آیکون
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم – لیزر آیکون

دستگاه لیزر آیکون برای لاغری

تکنولوژی موجود در این دستگاه از طریق ماساژ در قسمت‌های گوناگون بدن می تواند باعث بازسازی و لاغری موضعی نیز شود با کمک این روش می توانید عمل کاهش حجم و جوانسازی را انجام دهید. در نمونه جدید دستگاه های لیزر آیکون وجود نور است که تکنولوژی موجود در این دستگاه از طریق ماساژ در قسمت‌های گوناگون بدن می تواند باعث بازسازی و لاغری موضعی نیز شود با کمک این روش می‌توانید عمل کاهش حجم و جوانسازی را انجام دهید.

 در نمونه جدید دستگاه های لیزر آیکون وجود نور ال ای دی سبب تحریک کلاژن و الاستین خواهد شد که می‌تواند به نوسازی سلول ها کمک کند همچنین سبب بالا رفتن نفوذپذیری غشای سلول های چربی می شود و برای کاربردهای بعد از انجام جراحی مانند لیپوساکشن از طریق بهبود در گردش خون ها باعث بهبود بافت و اکسیژن رسانی در پوست می‌شود. لیزر سلول های چربی را با فعال کردن متابولیسم طبیعی در بدن تحریک می‌کند در نتیجه سبب کاهش سلولیت و تقویت پوست و سفتی آن خواهد شد در واقع خون رسانی افزایش پیدا می‌کند؛ از این دستگاه برای لاغری موضعی به همراه خاصیت لیفتینگ در تمام قسمت های بدن می توان استفاده کرد.

نواحی مورد استفاده در لیزر آیکون

از این دستگاه در تمامی نواحی صورت و بدن می توانید استفاده کنید دستگاه لیزر آیکون با توجه به مشکلی که برای فرد ایجاد شده از جمله مشکلات پوستی، عروقی، سلولیت، چربی و … چندین برنامه تخصصی دارد که برای نواحی مختلف بدن استفاده می شود از جمله:

. بازسازی ناحیه فوقانی بدن که شامل قفسه سینه، شانه و شکم می‌شود

. لیفت باسن

. درمان لاغری، فرم دهی و کاهش افتادگی در نواحی ران، بازو، شکم، زانوها و …

. فرم دهی به نواحی پشت بدن مانند شانه، بازو، پهلو، کمر و …

. سفتی و کاهش حجم شکم بعد از انجام بارداری

. لاغری و برطرف کردن افتادگی در نواحی داخل ران و بازو

. برطرف کردن چین و چروک های پوستی و لیفتینگ پوست در نواحی مختلف صورت مانند اطراف چشم، خطوط اطراف لب، پیشانی و …

لیزر آیکون برای چه افرادی مناسب نیست؟

به طور کلی منع مصرفی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد، قبل از هر روش درمانی، پزشک باید شرایط عمومی شما را مورد بررسی قرار دهد و اگر سابقه بیماری و یا درمانی داشته باشید پزشک را در جریان قرار دهید و سپس اقدام به انجام درمان نمایید، لازم است بیان کنیم این روش لاغری مناسب افرادی است که چربی های مقاوم به رژیم و ورزش دارند و مناسب کاهش وزن در افرادی که دچار چاقی هستند نمی باشد.

مزایای استفاده از لیزر آیکون

. این درمان اکسیژن رسانی به بافت و بازسازی پوست را ارتقا خواهد داد و سبب برطرف کردن چین و چروک می‌شود.

. این روش با برطرف کردن چربی های اضافه در پوست با بهره گیری از لیفت طبیعی فرم مطلوبی را می تواند برای صورت و بدن ایجاد کند و همچنین احساس خوشایندی است که سلامتی را به ارمغان می آورد.

. این روش درمانی به تحریک سلول ها برای افزایش تولید کلاژن و الاستین کمک می کند و پوست را محکم تر و کشیده تر خواهد کرد.

. این درمان سبب کشش پوست در اطراف انواع زخم های پوستی می‌شود و نواحی ملتهب غیر ملتهب قدیمی، زخم های جراحی، آکنه و … را به ترمیم آنها کمک می‌کند.

. به عنوان درمان برای برطرف کردن تاثیرات بعد از عمل لیپوساکشن می‌تواند به کار برده شود همچنین بعد از انجام عمل لیپوساکشن میتوان برای بهبود سریع‌تر زخم های ناشی از این روش استفاده کرد.

درمان لیزر آیکون سبب بهبود گردش خون و فعال کردن متابولیسم سلول ها خواهد شد همچنین سبب بازسازی خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست می شود و در عین حال خاصیت ضد تورمی نیز با خود به دنبال دارد به علاوه استفاده از لیزر بر سلول‌های چربی به شدت تاثیرگذار خواهد بود و حتی در سخت‌ترین موارد نتایج مثبتی را رقم می‌زند.

هزینه لیزر آیکون

هزینه لیزر آیکون به موضوع تحت درمان، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز و عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه انجام این درمان و هرسوال دیگری که در خصوص آن دارید می توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه تماس حاصل کنید، خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

لیزر آیکون
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم – لیزر آیکون

بهترین کلینیک لیزر آیکون

بهترین کلینیک لیزر آیکون باید دارای شرایط زیر باشد:

. بهره مندی از جدیدترین دستگاه‌های لیزر

. وجود متخصصان با تجربه با مهارت بالا

. محیط بهداشتی و تمیز کلینیک

. معاینه دقیق فرد متقاضی و بررسی شرایط هر فرد و ارائه روش درمانی مناسب.

سوالات متداول در خصوص لیزر آیکون فرکشنال

. لیزر آیکون فرکشنال ساخت کجاست؟

لیزر آیکون فرکشنال ساخته کشور ایتالیا می‌باشد.

. انجام لیزر آیکون چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان درمان با لیزر آیکون بسته به وسعت ناحیه تحت درمان می تواند متفاوت باشد به طور معمول بین ۲۰ دقیقه تا حداکثر ۶۰ دقیقه زمان نیاز است تا این درمان انجام شود.

. نتایج لیزر آیکون چه مدت بعد از درمان قابل مشاهده می باشد؟

نتایج انجام لیزر آیکون یک ماه بعد از دوره درمان قابل مشاهده است، دوره درمان به معنای گذراندن تعداد جلسات مشخص شده توسط پزشک می‌باشد.

. تعداد جلسات لازم برای لیزر آیکون چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر آیکون می‌تواند از بین ۳ تا ۱۵ جلسه بسته به نیاز فرد متقاضی متفاوت باشد اهداف درمانی از جمله کاهش سایز، برطرف کردن سلولیت، جوانسازی پوست صورت در جلسه مشاوره با پزشک متخصص مشخص خواهد شد.

. فاصله بین جلسات لیزر آیکون چقدر است؟

فاصله بین جلسات لیزر بسته به نیاز فرد متقاضی می‌تواند از هفته یک بار تا ماهی یک بار متغیر می‌ باشد و بسته به هدف درمانی از جمله کاهش چربی، کاهش سلولیت و جوانسازی صورت که در جلسه اول مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد تعداد جلسات و فاصله آنها نیز مشخص می‌شود.

نتیجه گیری

افزایش سن، بارداری، تغییرات وزنی، آلودگی های آب و هوا و  تابش نور خورشید می تواند باعث ایجاد مشکلات پوستی مانند افتادگی چین و چروک می‌شود برخی چربی ها در بدن نیز در مقابل ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند و به راحتی از بین نخواهند رفت در تمام موارد بیان شده تکنولوژی منحصر به فرد و ترکیبی دستگاه آیکون در نواحی مختلف صورت و بدن می تواند کاربرد داشته باشد به طور کلی این دستگاه طیف وسیعی از مشکلات مانند آسیب های پوستی، سلولیت و … را مورد درمان قرار می‌دهد.

 لیزر آیکون با بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فردی که دارد طیف وسیعی از درمان ها را در ناحیه صورت و بدن انجام می دهد دستگاه آیکون از جدیدترین فناوری ماساژ از نوع وکیوم بهره برده است این تکنولوژی می تواند سبب تحریک کلاژن سازی در بافت پوست شود که این امر می‌تواند باعث جوانسازی و یکدست شدن پوست شود.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید از کاربردهای لیزر آیکون مانند جوانسازی پوست، بازسازی آن، لاغری موضعی، درمان سلولیت، سفت کردن پوست، بهبود گردش خون، درمان ترک های پوستی، رفع جای زخم و اسکار و مواردی از این دست استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه تحت نظارت پزشکان متخصص و باتجربه این کلینیک مورد درمان قرار گیرید، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن صورت می گیرد که بسته به درخواست و مشکلات پوستی شما بهترین روش برای شما در نظر گرفته خواهد شد و شما را به نتایج مورد نظر در زمان کوتاه خواهد رساند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

25910111320

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 10 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsalariyeh

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

عامل بیماری کچلی چیست؟
عوارض عمل زیبایی واژن
انواع خدمات زیبایی پوست
عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی
تاثیر استرس بر کاشت مو
لاغری با لیزر لیپولیز

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران سالاریه قم
  • 09120043630-02591011132
  • info@ciniczafaranieh.ir