لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی

لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن یکی از عمل‌های ناحیه تناسلی است که بر روی دو طرف لبه‌های واژن انجام می‌گیرد، عوامل زیادی مانند زایمان، بیماری‌های مادرزادی و رابطه جنسی می‌تواند که سبب تغییر شکل لابیا شود به همین دلیل بانوانی که دارای این عارضه هستند علاقه زیادی به زیبایی ناحیه تناسلی خود دارند لابیاپلاسی یک عمل زیبایی ناحیه تناسلی است و سبب تغییر در میل جنسی افراد نخواهد شد.

لابیاپلاستی را می‌توان با چندین روش درمانی انجام داد یکی از بهترین روش‌ها استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می‌باشد البته اینکه کدام روش بهترین گزینه است بستگی به نظر پزشک متخصص شما دارد. ما در این مقاله در خصوص لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی، مطالبی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و شما را با این روش جوانسازی و زیبایی بیشتر آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم

چرا عمل لابیا پلاستی انجام می‌شود؟

شایع‌ترین دلیل بزرگی یا بد شکلی لابیا ژنتیک می‌باشد اما موارد دیگری نیز می‌تواند که باعث تغییر در لابیاها شود بعضی از این عوامل عبارتند از:

. بارداری و زایمان

. اختلالات هورمونی

. انجام بعضی ورزش‌های حرفه‌ای که باعث اصطکاک زیاد در ناحیه تناسلی می‌شود

. رابطه جنسی مکرر

. افزایش بیش از اندازه وزن

. یائسگی

لابیاهای بزرگ از نظر زیبایی و اعتماد به نفس جنسی در خانم‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند به علاوه بزرگی لابیا می‌تواند باعث ایجاد سوزش و درد در ناحیه تناسلی موقع پوشیدن لباس‌های زیر، شلوارهای تنگ و جین، رابطه جنسی یا ورزش‌های حرفه‌ای مانند دوچرخه سواری و سوارکاری شود به همین دلیل بیشتر خانم‌ها به انجام عمل لابیاپلاستی می‌پردازند.

لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

لیزر مونالیزا تاچ یک روش لیزر بدون درد با حداقل تهاجم است که برای جوانسازی در ناحیه تناسلی انجام می‌گیرد با استفاده از این لیزر بر روی بافت‌های مخاط واژن تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند و کلاژن می‌تواند سبب جوانسازی پوست در این ناحیه و همچنین بهبود عملکرد ناحیه مورد نظر شود.

همانطور که بیان کردیم لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا یکی از انواع روش‌های لابیاپلاستی می‌باشد هدف از انجام این جراحی کوچک کردن لابیاهای بزرگ، قرینه کردن آن و برطرف کردن مشکلات و بد شکلی در لابیاها می‌باشد برای انجام این جراحی از لیزر مونالیزا تاچ برای برش بخش‌های اضافه در لابیا، برداشتن چروک‌های لابیامینور و برطرف کردن تیرگی استفاده می‌شود.

کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

. رفع تیرگی در ناحیه تناسلی با کمک لیزر

. درمان خشکی ناحیه تناسلی

. تنگ کردن ناحیه تناسلی

. لابیاپلاستی

. درمان بی‌ اختیاری ادرار

. جوانسازی ناحیه تناسلی

. درمان افتادگی رحم

. درمان درد در زمان رابطه جنسی

. درمان زگیل تناسلی و …

مزایای استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا تاچ چیست؟

. نتایج بسیار سریع

. رسیدن به نتیجه در زمان کوتاه

. مدت زمان کوتاه انجام درمان

. مقرون به صرفه بودن این روش درمانی

. غیر تهاجمی و غیر جراحی بودن این روش درمانی

. نداشتن عوارض خطرناک

. کاهش عفونت واژینال از طریق این روش

‌. جوانسازی ناحیه تناسلی

. نیاز نداشتن به استفاده از داروهای بی‌حسی و بیهوشی

. کم‌ترین دوران نقاهت و ریکاوری

عوارض عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا چیست؟

هر عمل جراحی که انجام می‌گیرد می‌تواند عوارضی را نیز با خود به دنبال داشته باشد بعضی عوارض عادی هستند و بعضی از آنها بعد از چند روز از بین خواهند رفت اما بعضی دیگر جدی هستند و بیمار را می‌توانند با مشکل روبرو کنند. در صورت کلی عوارض بعد از انجام لابیاپلاستی با کمک لیزر به دو دسته زیر تقسیم می‌شواد که عبارتند از:

. عوارض عمومی عمل لابیاپلاستی با لیزر

درد و تورم جزو عوارض معمولی لابیاپلاستی با کمک لیزر می‌باشد و به دلیل برش داروهای بی‌حسی و التهاب ایجاد شده می‌تواند به وجود آید با مصرف ویتامین سی، استفاده کردن از کمپرس سرد، عدم تحرک و استراحت کافی درد بر تورم را می‌توانید کاهش دهید به علاوه به دلیل عدم رعایت بهداشت ممکن است که دچار بیماری‌های عفونت بعد از انجام عمل شوید.

. عوارض اختصاصی عمل لابیاپلاستی با لیزر

این عوارض ممکن است که بر اثر نوع بافت لابیای فرد متقاضی یا انتخاب روش اشتباه برای انجام عمل، نخ بخیه نامناسب یا عدم مهارت و تجربه پزشک جراح ایجاد شود در این عوارض اختصاصی می‌توان به عدم قرینگی در لابیا، ایجاد اسکار، جای زخم، بخیه و کم برداشتن بافت اشاره کرد که می‌توان آن را ترمیم کرد.

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

یکی از سوالات بسیار مهم و اساسی که بیشتر افراد متقاضی می‌پرسند این است که آیا لیزر بهتر است یا جراحی؟ در ادامه پاسخ باید بیان کنیم هر دو جراحی برای کوچک کردن و زیبا کردن لابیا مورد استفاده قرار می‌گیرد اما به دلیل تفاوتی که در نتیجه این دو جراحی وجود دارد لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا به جراحی با تیغ و چاقو ترجیح داده می‌شود دلیل این امر و تفاوت آن عبارتند از:

. کیفیت برش: با کمک لیزر برش‌ها صاف‌تر هستند و نتیجه جراحی نیز می‌تواند بهتر باشد و فرم لابیاها طبیعی‌تر است.

. تعداد بخیه: تعداد بخیه‌هایی که در عمل با لیزر مونالیزا ایجاد می‌شود خیلی کمتر از روش‌های جراحی است حتی گاهی لابیاپلاستی با لیزر برای بعضی از افراد بدون بخیه انجام می‌گیرد در نتیجه امکان ایجاد پوست اضافه یا جای زخم وجود ندارد.

. میزان خونریزی: به دلیل اینکه همزمان با برش لیزر انتهای عروق خونی منعقد و بسته می‌شود خونریزی می‌تواند بسیار کاهش پیدا کند و در حد یک یا دو قطره می‌باشد اما جراحی می‌تواند با خونریزی زیادی همراه شود.

. دوره نقاهت: استفاده کردن از لیزر مونالیزا برای برش در لابیا می‌تواند باعث ایجاد خونرسانی بیشتر به لابیاها شود و قدرت تکثیر سلول‌ها را افزایش دهد در نتیجه ترمیم و بهبودی بعد از انجام لابیاپلاستی با لیزر بسیار سریع‌تر از لابیاپلاستی با جراحی اتفاق می‌افتد و دوره نقاهت کمتری نیاز دارد.

عوامل استفاده از لیزر

عمل لابیاپلاستی با کمک لیزر نیاز به بیهوشی نخواهد داشت، مدت زمان انجام آن با کمک لیزر حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه می‌باشد در حالی که مدت زمان جراحی بیش از ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد. عمل لابیاپلاستی با کمک لیزر هزینه کمتری نسبت به جراحی با خود به دنبال دارد به همین دلیل که هزینه‌های بیمارستان و اتاق عمل را شامل نمی‌شود.

 اگر شما نیز علاقه به انجام جراحی زیبایی واژن با لابیاپلاستی را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش جوانسازی با کمک لیزر بپردازید و در زمان کوتاه به نتایج خوبی دست پیدا کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

لابیاپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم – لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی با لیزر برای چه افرادی مناسب است؟

تمام بانوان بالای ۱۸ سال که سلامت کامل دارند و دچار بیماری‌های مزمن نیستند می‌توانند که از این روش زیبایی استفاده کنند، دختر خانم‌های باکره و بالای ۱۸ سال نیز می‌توانند از این جراحی زیبایی ناحیه تناسلی استفاده کنند، افرادی که زائده‌های زگیل تناسلی دارند می‌توانند بعد از انجام درمان اقدام به انجام لابیاپلاستی کنند.

در چه صورت نمی‌توان عمل لابیاپلاستی را انجام داد؟

دختران زیر ۱۸ سال تا پایان بلوغ نمی‌توانند که به انجام این جراحی بپردازند همچنین برای بانوانی که به موارد زیر مبتلا هستند انجام عمل لابیاپلاستی ممنوع می‌باشد مگر اینکه درمان شوند و بعد اقدام به انجام این جراحی کنند موارد ممنوعیت انجام عمل لابیاپلاستی عبارتند از:

. عفونت فعال

. داشتن زگیل تناسلی

. داشتن زخم در ناحیه تناسلی

. عفونت در ناحیه تناسلی

. سیستم ایمنی ضعیف

. قاعدگی

. بارداری

. اختلالات لخته شدن خون

. دیابت

. سرطان

. بیماری‌های نئوپلاستی

آمادگی‌های قبل از درمان برای عمل لابیاپلاستی

آمادگی‌های قبل از انجام عمل لابیاپلاستی شامل موارد زیر می‌باشد:

. مشاوره با یک پزشک متخصص و با تجربه: متخصص زنان و زایمان باید سلامت عمومی شما و همچنین سلامت ناحیه تناسلی شما را تایید کند سپس پزشک معاینه را برای شما انجام خواهد داد و از طریق انجام آزمایشات مختلف مانند تست پاپ اسمیر از عدم التهاب یا عفونت در ناحیه واژن اطمینان کامل حاصل می‌کند.

. بیمار دو هفته قبل از انجام لابیاپلاسی باید از مصرف آسپرین و مشتقات آن، ویتامین e، داروهای ضد ویروس و مخصوصاً درمان آنفولانزا را قطع کند بدین دلیل که این داروها می‌تواند باعث ایجاد خونریزی طولانی مدت در زمان جراحی شود و مشکلات زیادی را برای جراح ایجاد کند.

. بیمار باید از سه روز قبل از انجام جراحی از استعمال دخانیات خودداری کند.

. چنانچه ناراحتی عفونی دو هفته قبل از انجام جراحی مشاهده شد بیمار موظف است که این موضوع را حتماً به پزشک اطلاع دهد.

. اگر عمل تحت بیهوشی عمومی انجام گیرد بیمار باید از جند ساعت قبل از انجام جراحی هیچ چیزی را مصرف نکند و آزمایش خون را انجام دهد.

مراقبت‌های بعد از لابیاپلاستی با لیزر

بعد از انجام لابیاپلاستی با دستگاه لیزر باید یک سری نکات و مراقبت‌ها را مدنظر قرار دهید تا هرچه سریع‌تر به سلامتی دست پیدا کنید و از بروز هرگونه عوارض نیز بتوانید جلوگیری کنید از جمله:

. بعد از انجام لیزر می‌توانید استحمام کنید تا مواد به کار برده شده به طور کامل از روی بدن شما پاک شود اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که از آب داغ برای شستشوی بدن استفاده نکنید بدین دلیل که می‌تواند سبب تشدید التهاب در محل مورد نظر شود.

. ناحیه لیزر شده باید به صورت مرتب تمیز و خشک شود.

. بعد از انجام لیزر باید از استعمال هرگونه کرم یا لوسیون بر روی پوست خودداری شود.

. حداقل تا دو روز بعد از انجام لابیاپلاستی با لیزر از برقراری رابطه جنسی باید خودداری کرد.

. توجه کنید که بعد از انجام این جراحی می‌توانید ورزش و فعالیت‌های روزمره خود را آغاز کنید اما به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که از فعالیت‌های سنگین و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

. در صورت انجام هرگونه اقدام در ناحیه اندام تناسلی خود باید با پزشک در مورد آن مشورت داشته باشید تا متحمل مشکلات جانبی نشوید.

. بعد از انجام اولین جلسه با لیزر حتماً با پزشک متخصص خود هماهنگ کنید و تاریخ بعدی لیزر را مشخص کنید و سعی کنید بین جلسات آنها فاصله زیادی بیفتد تا بتوانید بهترین نتیجه را برای درمان دریافت کنید.

. برای کمتر شدن التهاب و تورم ناشی از لیزر می‌توانید که از کمپرس سرد استفاده کنید.

. از پوشیدن لباس‌های تنگ، چسبان و لباس‌های پلاستیکی خودداری کنید.

. محل لیزر شده را با آب سرم شستشو کنید که توسط پزشک برای شما تجویز شده و به صورت مرتب آن را تمیز و خشک نگه دارید.

. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در مورد روش مورد نظر از پزشک مربوطه خود کمک بگیرید.

آیا عمل لابیاپلاستی در بارداری انجام می‌شود؟

توصیه ما به شما این است که لابیاپلاستی را در طول بارداری و در زمان زایمان به دلایلی انجام ندهید از اصلی‌ترین دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. برای انجام عمل لابی پلاستی باید از بی‌حسی‌های موضعی استفاده شود که می‌تواند برای مادر و جنین عوارضی را ایجاد کند.

. تغییرات شدید هورمونی در مادران باردار می‌تواند باعث تغییر در دستگاه تناسلی خارجی آنها شود که ۳ الی ۸ هفته بعد از انجام زایمان دستگاه تناسلی آنها به حالت طبیعی خود باز می‌گردد.

. در زایمان‌های طبیعی به دلیل نزول و خروج جنین از دستگاه تناسلی می‌تواند باعث کشیدگی و پارگی‌ها در منطقه پرینه شود.

. در زمان زایمان ارگان‌های لگنی پرخون می‌شوند و چنانچه این عمل انجام گیرد عوارض ناشی از آن می‌تواند افزایش بیشتری پیدا کند.

. به دلیل موارد فوق که بیان شد توصیه می‌کنیم عمل لابیاپلاستی در زمان بارداری انجام نگیرد.

هزینه لابیاپلاسی با لیزر چقدر است؟

عمل لابیاپلاستی با کمک لیزر هزینه کمتری نسبت به انجام جراحی دارد چون هزینه‌های اتاق عمل را نیز در هزینه جراحی باید در نظر بگیرید به این دلیل که عمل لابیاپلاستی یک عمل زیبایی و یک جراحی پلاستیک به شمار می‌رود، هزینه‌های آن را نمی‌توانید از طریق بیمه پرداخت کنید و کل هزینه بر عهده خود فرد متقاضی می‌باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

عمل لابیاپلاستی با لیزر تا چقدر طول عمر دارد؟

لیزر درمانی چنانچه توسط یک متخصص با تجربه و مسلط با دستگاه‌های لیزر انجام گیرد می‌تواند نتایج بسیار شگفت‌انگیزی را با خود به دنبال داشته باشد، این تکنولوژی یکی از بهترین روش‌ها برای رفع مشکلات در بانوان می‌باشد و برای جوانسازی سطح بیرونی واژن انجام می‌گیرد به صورت کلی می‌توان بیان کرد که عمل لابیاپلاستی با لیزر بین ۴ تا ۵ سال می‌تواند دوام داشته باشد و قابل برگشت نخواهد بود البته بسته به نوع پوست و سن فرد متقاضی نیز متغیر است.

روش‌های عمل لابیاپلاستی

با پیشرفت علم و پیشرفت تجهیزات پزشکی روش‌های مختلفی در طب زنان ابداع شده است از جمله روش‌های رایج و مطرح در زمینه لابیاپلاستی عبارتند از:

جراحی لابیاپلاستی کلاسیک

. در این روش جراحی پوست اضافه لابیامینور توسط تیغ جراحی برداشته می‌شود و بخیه‌های لازم در محل مورد نظر ایجاد می‌شود.

. کلیتوریس و مجرای ادرار در این روش جراحی دچار تغییر نخواهند شد.

. افتادگی و شل شدگی لابیا مینور به طور کامل از بین خواهد رفت.

. ایجاد شکل و فرم طبیعی در لابیامینور حاصل می‌شود.

تمام مراحل انجام شده به کمک بی‌حسی‌های موضعی و به صورت سرپایی انجام خواهد گرفت لازم است بیان کنیم بخیه‌های مورد استفاده در این روش لابیاپلاستی جذبی هستند و نیازی نخواهد بود که فرد برای کشیدن بخیه‌ها به پزشک مراجعه نماید.

دوران نقاهت جراحی لابیاپلاستی کلاسیک

دوران نقاهت این روش از جراحی مطوف به زخم‌های ناشی از بخیه‌های جذبی، کاهش تورم و التهاب در محل برش‌های جراحی و … می‌باشد.

عمل لابیاپلاستی با لیزر

استفاده از تکنیک لیزر تراپی در لابیاپلاستی کار بسیار آسانی است به گونه‌ای که برش‌های مورد نظر برای انجام این جراحی توسط لیزرهای قدرتمند و بی‌عارضه ایجاد خواهد شد.

دوره نقاهت لابیا پلاستی با لیزر

استفاده از لیزر در لابیاپلاستی باعث کاهش کبودی، تورم، احساس درد و ناراحتی در ناحیه تناسلی خواهد شد بنابراین روند بهبود زخم‌های ناشی از انجام این جراحی بسیار سریع می‌باشد و فرد ظرف مدت کوتاه‌تری بعد از انجام عمل ریکاوری خواهد شد. خاصیت مهم لیزر در جراحی لابیاپلاستی سبب کاهش خونریزی در زمان جراحی و بعد از آن خواهد شد زیرا لیزر در زمان بریدن قسمت‌های اضافی لابیامینور عروق موجود در این ناحیه را نیز می‌بندد.

تغییر شکل لابیاها به چه عواملی بستگی دارد؟

متاسفانه باورهای غلطی در این باره وجود دارد که سبب نگرانی بیشتر بانوان و پرهیز ان‌ها از انجام بعضی امور می‌باشد علاوه بر آن مسائل ژنتیکی تنها عاملی است که سبب تغییر شکل پره‌های ناحیه تناسلی خواهد شد. به طور کلی شکل اندام تناسلی افراد بعد از دوران بلوغ تثبیت می‌شود و ظاهر واقعی خود را پیدا می‌کند.

همچنین مواردی مانند بارداری و زایمان که سبب اختلال در هورمون‌های بدن فرد می‌شود سبب تغییر شکل در پره‌های واژن می‌شود در نتیجه با این موضوع خواهیم دانست که عواملی مانند پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان، دوچرخه سواری و اسب سواری داشتن، رابطه جنسی پرتکرار یا هر عمل دیگر نقشی در بزرگ شدن پرده‌ها ندارد.

لابیاپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم – لابیاپلاستی

جراحی با لیزر معایب و مزایا

زمانی که از لیزر برای بریدن نواحی استفاده می‌شود برش‌ها دقیق است و در نتیجه حالت پره‌ها زیبا و طبیعی به نظر خواهد رسید همچنین لیزر سبب می‌شود عروق خونی در ناحیه که بسیار هم متعدد است سریع منعقد شود و خونریزی کاهش پیدا کند از روش‌های جراحی با تیغ اغلب برای کوچک کردن پره‌های بسیار بزرگ استفاده خواهد شد. ممکن است شکل یا اندازه پره‌ها به گونه‌ای باشد که نتوان آنها را با لیزر کوچک کرد یا فرم داد. اینکه لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی امری است که بسته به شرایط سنی و ناحیه تناسلی و از همه مهم‌تر تشخیص پزشکی معالجه شما تعیین می‌شود.

عوارض این عمل در دو نوع لیزر و تیغ جراحی تقریباً یکسان است با این تفاوت که دوران نقاهت لیزر کوتاه‌تر می‌باشد و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت. از شایع‌ترین عوارض انجام این عمل زیبایی می‌توان به تورم، درد و سوزش اشاره کرد که با وجود عصب‌های بی‌شمار در ناحیه تناسلی این امر طبیعی می‌باشد.

درد و سوزش حاصل از انجام عمل اغلب طی چند روز از بین خواهد رفت، خشکی ناحیه تناسلی نیز یکی از عواملی است که اگر هر یک از این دو روش به درستی صورت نگیرد یا قسمت‌های زیادی از پره‌ها برداشته شود امکان دارد برای فرد ایجاد شود برای جلوگیری از این اتفاق باید در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کافی را داشته باشید.

میل جنسی و بکارت

از اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی که می‌خواهند این عمل زیبایی را انجام دهند این است که بعد از انجام عمل میل جنسی آنها کاهش پیدا می‌کند یا خیر؟

 باید بیان کنیم که جواب منفی است حتی با کنار رفتن کلاهک کلیتوریس فعالیت جنسی می‌تواند لذت بخش‌تر باشد عده‌ای متاسفانه از سر ناآگاهی عمل را با ختنه کردن دختران یکی می‌شمارند که این ادعا توسط متخصصان زنان و زایمان به کلی رد شده است، یکی دیگر از نگرانی‌هایی که برای بانوان وجود دارد از بین رفتن پرده بکارت بعد از انجام جراحی می‌باشد در این موضوع هم جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود، از آنجایی که پرده بکارت تقریباً بین ۲ تا ۵ سانتی‌متر داخل واژن قرار دارد از این رو هیچ گونه آسیبی متوجه آن نخواهد شد.

گذشت زمان و لابیاپلاستی

به طور متداول این سوال پرسیده می‌شود که آیا بعد از انجام عمل و با گذشت زمان لابیا به حالت قبلی خود باز می‌گردد؟

 البته این سوال تنها در خصوص این جراحی پرسیده نخواهد شد بلکه تقریباً می‌توان بیان کرد که در تمام جراحی‌های زیبایی موضوع برگشت پذیری برای افراد مهم است، در این عمل قسمتی از بافت ناحیه تناسلی برداشته می‌شود و بدان معناست که بافت برداشته شده مجدد نمی‌تواند رشد کند.

اما همانطور که اشاره کردیم پره‌های گوشتی ناحیه واژن تحت تاثیر هورمون‌ها قرار دارند پس بعد از بارداری و زایمان ممکن است که اندکی تغییر رنگ و اندازه در آنها وجود داشته باشد که جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود و بعد از مدتی این مسئله نیز برطرف می‌شود اگر که به تازگی زایمان انجام داده‌اید بهتر است توجه داشته باشید تا اختلالات هورمونی ناشی از بارداری برطرف شود و سپس تصمیم به انجام این جراحی بگیرید.

نتیجه‌گیری

لابیاپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی در بانوان می‌باشد که بر روی ناحیه تناسلی انجام می‌گیرد این عمل زیبایی که هدف آن بریدن و کوچک کردن لابیاها است به چند روش می‌تواند انجام شود که رایج‌ترین آنها جراحی با لیزر است.

همانطور که از نامش هم مشخص است در روش لیزر از طریق امواج لیزر، عمل بریدن پره‌ها انجام می‌گیرد و در جراحی با کمک از تیغ جراحی این کار صورت می‌گیرد. زیبایی ظاهری همیشه یکی از دغدغه‌های مهم انسان‌ها می‌باشد و رابطه مستقیمی با میزان اعتماد به نفس آنها دارد از گذشته تا به امروز افراد به زیبایی خود اهمیت بیشتری می‌دهند و برای رسیدن به آن اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی انجام عمل‌های زیبایی بیش از پیش رونق گرفته و کم خطرتر از گذشته شده است و همانطور نکته‌ای که در خصوص اکثر عمل‌های زیبایی و غیر زیبایی مطرح شده این است که آیا لابیا پلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی!

 اما نکته مهم در این موضوع این است که فرد قبل از اقدام برای هر نوع عمل زیبایی باید در مورد آن تحقیق و بررسی انجام دهد و بداند آیا کاندیدای مناسب به شمار می‌رود یا خیر. اگر شما علاقه به لابیاپلاستی برای رفع مشکلات در ناحیه تناسلی را دارید و می‌خواهید بدانید که لابیاپلاستی با لیزر برای شما بهتر است یا جراحی، می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سالاریه زیر نظر متخصصین باتجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و به انجام این جراحی زیبایی بپردازید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsalariyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

قم

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

عامل بیماری کچلی چیست؟
عوارض عمل زیبایی واژن
انواع خدمات زیبایی پوست
عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی
تاثیر استرس بر کاشت مو
لاغری با لیزر لیپولیز

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران سالاریه قم
  • 09120043630-02591011132
  • info@ciniczafaranieh.ir