درمان لاغری صورت

درمان لاغری صورت

درمان لاغری صورت :

داشتن صورتی خوش فرم قطعا افزایش جذابیت را به همراه دار. اما گاهی به دلیل اینکه کاهش توده چربی بدن با کاهش حجم صورت همراه نیست یا اینکه از حجم اندام راضی هستید یا می خواهید صورتتان کمی استخوانی تر باشد باعث میشود تا به دنبال شیوه های کلینیکی بروید. البته در ابتدا باید گفت که هیچ راه برای از بین بردن چربی صورت وجود ندارد و تنها روش هایی که در ادامه می گوییم میتواند برای لیفت صورت و جمع کردن پوست افتاده به شما کمک کند و باعث میشود تا فرم صورت بهتر به نظر برسد. همچنین اصلی ترین روش ها را برای کاهش حجم صورت بیان کرده ایم که هیچ روش دیگر نمیتواند تاثیر آن را داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم

روش های ساده کاهش حجم صورت

  • لاغری صورت با کاهش چربی بدن : صورت هم مانند هر جای دیگر بدن، چربی اضافه دارد که زیر پوست ذخیره می‌شود. ناگفته نماند که بسته به درصد چربیِ بدن، صورت شما چاق می‌شود و به اصطلاح لپ در می‌آورید. همچنین عوامل ژنتیکی و همچنین سن تأثیر زیادی در میزان چربیِ ذخیره شده در صورت دارد. بنابراین در گام اول باید حجم چربی بدنتان را کم کنید. زیرا کاهش وزن سالم، بهترین راه‌ِحل برای درمان لاغری صورت و کل بدن است. همه ما چربی را در گونه‌های خود ذخیره می‌کنیم و کاهش درصد چربیِ بدن، به‌طور خودکار باعث لاغریِ صورت می‌شود.
  • قطع مصرف نمک : سدیم موجود در غذاهای شور باعث افزایش احتباسِ آب زیر پوست می‌شود و روز بعد صورت شما بسیار گرد و متورم به نظر می‌رسد. لازم نیست نمک را از رژیم غذاییِ خود به‌طور کامل حذف کنید، اما بهترین کار این است که سبزی‌جات و میوه‌‌جات را جایگزین غذاهای فست‌فودی کنید.
  • آب بیشتری بنوشید: یکی از دلایل اصلی چاقی صورت و گونه ها این است که بدن شما مایعات زیادی را ذخیره می کند و علت اصلی احتباس مایعات در بدن، کم آبی است. وقتی شما به اندازه کافی آب نمی نوشید، بدن احساس می کند که باید آب ذخیره کند. در نتیجه مایعات اضافی را به چند قسمت از بدنتان می فرستد که یکی از این قسمت ها صورت و گونه ها است. در نظر داشته باشید که روزانه حداقل دو لیتر آب بنوشید و بدن خود را خوب آبرسانی کنید.
  • ورزش عضلات صورت: طبق مطالعات انجام شده درباره زیبایی چهره، ثابت شده است که با انجام برخی از تمرینات ورزشی صورت می توان به زیبایی چهره، جلوگیری از پیری و بهبود قدرت عضلات چهره کمک کرد. شما می توانید با افزودن تمرینات ورزشی صورت به کارهای روزمره تان، عضلات چهره تان را هم تقویت کنید که این کار در نهایت صورت شما را لاغرتر نشان می دهد. حتی یکی از بررسی های این گزارش ها بیان کرده است که انجام تمرینات ورزشی صورت علاوه بر درمان لاغری صورت، باعث عضله سازی و زاویه دار شدن چهره هم می شود.
  • ورزش های هوازی : کاهش وزن با انجام تمرینات ورزشی می تواند سوزاندن چربی را افزایش دهد و به لاغر شدن بدن و صورت کمک کند. ورزش هایی که ضربان قلب را افزایش می دهند یا همان ورزش های هوازی، یکی از موثرترین روش ها برای کاهش وزن شناخته شده است .مطالعات متعدد نشان داده است که ورزش هوازی می تواند چربی سوزی را به طرز شگفتی در بدن و صورت افزایش دهد، به گونه ای که برخی مطالعات بر روی زنان چاق نشان داده است که با افزودن ورزش های قلبی توانسته اند کاهش چربی بیشتری را در بدن خود مشاهده کنند.

 

روش های کلینیکی لاغری صورت

همانطور که در ابتدا گفتیم لاغری موضعی صورت غیر ممکن است. اما روش های برای اصلاح فرم صورت و یا لیفت پوست شل و افتاده وجود دارد که با ان میتوانید نواحی افتاده را تحت درمان قرار دهید. در ادامه بهترین شیوه هایی را که به اصلاح فرم صورت می انجامد ذکر کرده ایم:

  • بوتاکس : بوتاکس روش پیشرفته‌ی غیر جراحی برای رفع چین‌ و چروک، لیفت صورت، جوان‌سازی، جلوگیری از پیری پوست و لاغر کردن صورت است که فرم صورت را بهتر و ظاهر را جوان‌تر نشان می‌دهد. صورت را می‌توان  با تزریق ساده بوتاکس در هر دو طرف فک لاغرتر کرد. این روش به‌عنوان روش غیر جراحیِ لاغر کردن صورت بسیار محبوب است.
  • لیپوساکشن : ظاهر صورت فرد با گذشت زمان و افزایش سن تغییر می‌کند. تجمع چربی نه ‌تنها در باسن، ران، و شکم بلکه در گونه، گردن و غبغب نیز ظاهر می‌شود. این تجمع به دلیل تغییرات تدریجی سن و افزایش وزن رخ می‌دهد. گونه‌ها و غبغب پُرتر و گردتر می‌شوند و برخی از مردم  اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند. لیپوساکشن روش جراحی تخلیه چربی از زیر سطح پوست است که به یک پمپ مکش متصل است. پزشکان لیپوساکشن را برای مردان و زنان به ‌منظور کاهش پُری گردن و زاویه‌دار کردن فک انجام می‌دهند.
  •  دستگاه کویتیشن آر اف: این دستگاه یکی از ابزارهای غیر تهاجمی است که می توان توسط آن چربی های بدن را به طور موضعی از بین برد. از روش ماساژ و وکیوم در این ابزار استفاده می شود.
  • لاغری موضعی با اگزیمیا: در این روش از تکنولوژی های نوین روز و ترکیب لیزر و طول موج های مختلف استفاده می شود. این دستگاه ترکیبی از دو نوع تکنولوژی روز دنیا می باشد. اولترا پوزیشن و اندولیفت دو تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه می باشد. در واقع به واسطه این دو مورد دستگاه اگزیمیا همزمان با از بین بردن چربی ها اقدام به ترمیم بافت و پوست بدن می نماید. این نوع عملکرد در سایر روش ها و دستگاه های لاغری موضعی به چشم نمی خورد و منحصر به اگزیمیا می باشد. مکش، رهاسازی، مکش و ارتعاش چهار مرحله اصلی این دستگاه است.

 

جلسه درمانی با اگزیمیا چگونه است؟

این دستگاه  ترکیبی از امواج لیزر و الکتروپوریشن و چندین تکنولوژی موجود در لیزر پوزیشن و میکرودرم و اندورا دیومگ به صورت همزمان است که علاوه بر لاغری موضعی با کمک هندپیس رادیوفرکوئنسی چند قطبی یا رادیو لیفت چند قطبی سفت سازی بخش های درمانی را نیز به همراه دارد. همچنین فرایند این دستگاه غیر تهاجمی بوده که به طور همزمان از بهترین مکانیسم های جهانی به همراه لیزر پوزیشن بهره جسته است و در زمینه های متعددی مانند رفع سلولیت، لاغری موضعی و استحکام پوستی و… دارای کاربرد می باشد. این دستگاه با 4 هندپیس ، با 4 تکنولوژی مختلف نه تنها باعث کاهش چربی و رفع سلولیت شده، بلکه باعث سفت شدن و لیفت پوست نیز می شود. کمی پایین تر مراحل انجام جلسه درمان در 4 مرحله را شرح داده ایم. یک جلسه اگزیمیا معمولا 55 دقیقه به طول می انجامد.

 

مزایای اگزیمیا

اگزیمیا یکی از روش های نوین برای لاغری موضعی می باشد که امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است این دستگاه با ایجاد مقداری حرارت و اشعه مورد نیاز ،سلول های چربی را شکسته و از بین می برد. از مزیت های بزرگ این دستگاه لیفت همزمان پوست می باشد که مانع از افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه مورد نظر می شود. استفاده از دستگاه های لاغری نه تنها مناسب ترین راه برای رفع چربی ها است بلکه استفاده از این نوع دستگاهها راه حل مناسبی برای جوان سازی ،کاهش سایز، درمان سلولیت، شکل دادن به بدن، سفت کردن اندام های شل و افتاده است. در بحث نحوه لاغری با دستگاه اگزیمیا باید بگوییم که اگزیمیا در واقع ترکیبی از دو تکنولوژی پیشرفته پزشکی است و استفاده از این تکنیک نه تنها موجب بهبود اکسیژن رسانی در پوست می شود بلکه باعث بالا رفتن متابولیسم و سوخت و ساز در بافت های چربی بدن نیز می شود.

درمان لاغری صورت
کلینیک پوست مو زیبایی سالاریه قم – درمان لاغری صورت

کاندید مناسب لاغری موضعی با اگزیمیا

در این نقطه لازم است ذکر کنیم که برای اینکه متوجه شوید آیا کاندید مناسبی برای لاغری با اگزیمیا هستید یا نه باید با یک متخصص با تجربه در این خصوص صحبت کنید. اما به طور کلی تمام افرادی که دارای اضافه وزن کمی هستند همچنین از لحاظ سلامت بدنی در وضعیت بسیار مناسب قرار دارند و رژیم غذایی مناسب و رعایت می کنند و فعالیت بدنی آنها در طول روز مناسب است کاندید بسیار مناسبی برای استفاده از دستگاه اگزیمیا هستند. علاوه بر این دسته از افراد دیگر افرادی که سلامت آنها از لحاظ غدد درونی بررسی شده باشد و دارای سلامت کافی باشند نیز کاندیده مناسب استفاده از دستگاه اگزیمیا هستند همچنین لازم است که قبل از آن در ناحیه مورد نظر عمل جراحی های لاغری انجام نداده باشند.

همچنین افرادی که میخواهند از این دستگاه برای لاغری استفاده کنند باید توجه داشته باشند که نباید الکل مصرف کنند و سوابق درمانی آنها و داروهایی که مصرف می کنند باید به پزشک اطلاع داده شود. در صورت نیاز میتوانید از مشاوره رایگان کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه استفاده کنید.

 

مراقبت های قبل از لاغری صورت با اگزیمیا

اگر قصد استفاده از دستگاه های لاغری اگزیمیا را دارید توصیه می کنیم برای آگاهی بیشتر در این مورد قبل از هر اقدامی در ابتدا با پزشکان معتبر جهت مشاوره برای لاغری با اگزیمیا مراجعه نمایید. در این جلسه می توانید تمامی سوالات پیش آمده در مورد خود دستگاه و چگونگی استفاده از آن را از پزشک بپرسید. همچنین باید درباره سابقه پزشکی خود و تمام داروهای مصرفی با پزشک متخصص در ارتباط باشید.  این شیوه عموما به مراقبت خاصی نیاز نداشته و صرفا فرد باید پیش از آغاز جلسات لاغری به کمک دستگاه اگزیمیا، خواسته های خود از این کاهش سایز را با پزشک در میان گذاشته و همچنین وضعیت جسمی فرد توسط وی بررسی گردد.

 

مراقبت های بعد از دستگاه اگزیمیا

اگر شما به نکاتی که توسط پزشک تعیین می‌شود توجه کنید به نتیجه خوبی خواهید رسید اما اگر به این نکات توجه نکنید و بعد از درمان به وزن شما بیشتر از پنج کیلو اضافه شود، متاسفانه دوباره به وضعیت قبل برخواهید ‌گشت. پس رعایت نکاتی که پزشک برای بعد از درمان بیان می‎‌کند را جدی بگیرید.

نوشیدن روزانه حداقل ۷لیوان آب زیرا اب باعث میشود تا بدن شما هیدراته بماند و در دفع چربی های ازبین رفته کمک زیادی میکند.

انجام روزانه حداقل ۲کیلومتر پیاده روی این مسئله از چاقی شما جلوگیری میکند و سوخت ساز بدن شما را در سطح مناسبی نگه میدارد.

از مصرف هرگونه  دخانیات  و نوشیدنی الکل خودداری کنید. این مواد باعث تاثیر منفی در کبد شما شده و یکی از نتایج منفی آن چاقی است و تمام هزینه هایی که برای جلسات اگزیمیا کرده اید بر باد میرود.

همچنین لازم است مصرف کافئین خود را کم کنید. مصرف کافئین نیز تاثیر منفی به روی نتایج این دستگاه می گذارد.

ناحیه تحت درمان را روزانه ماساژ دهید. این کار دفع چربی های نابود شده را آسانتر میکند.

 

هزینه و قیمت جلسات اگزیمیا

هزینه اگزیمیا به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول با توجه به نظر پزشک و شرایط بدنی بیمار هزینه دستگاه لاغری اگزیمیا و تعداد جلسات درمان مشخص می‌شود. تخصص پزشک، تجربه و مهارت او ارتباط مستقیمی با هزینه اگزیمیا دارد. هرچقدر تجربه، مهارت و تخصص پزشک شما بیشتر باشد، طبعا باید هزینه بیشتری را هم پرداخت کنید. البته که گاهی پرداخت هزینه کمتر به منزله دریافت کیفیت کمتر نمی‌باشد،تعداد جلسات درمانی نیز ارتباط مستقیمی با هزینه اگزیمیا دارد چون که شما هزینه هر جلسه لاغری را باید در همان جلسه بپردازید که تعداد جلسات نیز همان ابتدا توسط پزشک تعیین می‌شود. اگر پزشک شما تشخیص دهد که در کنار استفاده از دستگاه اگزیمیا به درمان‌های دیگر نیز نیاز دارید مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای کسب نتیجه دلخواه شما خواهید بود. البته ناحیه بدن برای لاغری نیز می‌تواند هزینه اگزیمیا را متفاوت کند. برای مثال هزینه اگزیمیا بازو با شکم متفاوت است. ناحیه ای که در آن سکونت دارید و  از دستگاه لاغری اگزیمیا استفاده می‌کنید نیز موثر می‌باشد و مکان جغرافیایی درمان شما نیز در تعیین هزینه اگزیمیا نقش دارد چون درمان در شهرهای بزرگ هزینه بالاتری نسبت به شهرهای کوچک دارد.

 

عوارض ناشی از اگزیمیا

یکی از دلایل اصلی محبوبیت دستگاه اگزیمیا در بین بیماران بدون عارضه بودن این دستگاه است چرا که لاغری با این دستگاه عارضه خاصی نداشته و به عنوان یک دستگاه لاغری کاملا بی خطر شناخته می شود. زیرا هیچ گزارشی مبنی بر داشتن عوارض در درمان به وسیله ی این دستگاه تا به حال داده نشده است. اما نکته ای که در این زمینه حائز اهمیت می باشد، این است که اگر چه اگزیمیا دارای عوارض جانبی خاصی نمی باشد ولی رعایت مواردی بعد از اتمام درمان با آن بسیار مهم و کلیدی است. عدم محدودیت استفاده توسط افراد در تمامی سنین:بر خلاف سایر دستگاه های لاغری استفاده از دستگاه اگزیمیا برای همه سنین مناسب بوده و محدودیت سنی ندارد و از طرفی دیگر نیز دستگاه اگزیمیا برای انواع پوست مناسب و مفید است.

 

ماندگاری نتایج دستگاه اگزیمیا

نکته مهم در بهره گیری از دستگاه اگزیمیا در کاهش سایز و رسیدن به وزن ایده آل، یافتن پزشک با تجربه در این حوزه می باشد. به کمک تبحر و مهارت بهترین پزشک در حوزه لاغری با دستگاه اگزیمیا، می توانید به مطلوب ترین نتیجه ممکن دست یابید. لاغری به کمک دستگاه اگزیمیا یک روش دائمی می باشد به این معنا که تمامی سلول های چربی اضافه از این طریق از بین می رود اما تداوم لاغری فرد ارتباط مستقیمی با رژیم غذایی و سایر مراقبت های پس از لاغری با دستگاه اگزیمیا دارد. در این خصوص مشورت با پزشک متخصص در خصوص یادگیری راهکارهای تداوم نتیجه لاغری با دستگاه اگزیمیا بسیار کارساز است. اما توجه داشته باشید که رعایت رژیم غذایی توصیه شده و همچنین فعالیت ‌هایی مانند پیاده‌ روی در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر می باشند. و در صورتی که این موارد رعایت نشود احتمال بازگشت مجدد چربی های موضعی وجود دارد‌.نکته مهمی که در خصوص وجود دارد آن است که دائمی است اما نیاز به رعایت مراقبت های دائمی دارد بنابراین اگر به دنبال نتایج دائمی هستید باید مراقبت ها را انجام دهید.

 

دوره نقاهت

شرکت در جلسات اگزیمیا نیازی به مراقبت و البته گذراندن دوران نقاهت ندارد . بنابراین بعد از اتمام جلسه درمانی میتوانید به راحتی به خانه بازگشته و استراحت کنید. همچنین درباره عوارض جانبی نیازی به نگرانی نیست زیرا به زودی از بین خواهد رفت . همچنین لازم است در این مدت مراقبت های لازم را با دقت انجام دهید و بعد از جلسات درمانی نباید رژیم غذایی خود را شکسته و مصرف غذاهای ناسالم را نو شروع کنید زیرا تمامی نتایج به زودی از بین خواهد رفت. همچنین در صورت مشاهده هرگونه عوارض غیر عادی که در قسمت عوارض ذکر نشد و یا عوارضی که بیش از مدت زمان گفته شده باقی ماند لازم است با پزشک خود در این باره صحبت کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد لاغری صورت با روش های موضعی امکان پذیر نیست اما روش های وجود دارد که می تواند با لیفت صورت حالت بهتری به پوست شما ببخشد. همچنین گاه پوست افتاده در صورت باعث می‌شود احساس کنید که صورت شما چربی زیادی دارد اما هنگامی که با استفاده از روش های کلینیکی پوست افتاده را لیفت میکنید صورت شما حالت استخوانی تری به خود می‌گیرد. نکته مهم آن است اگر میخواهید صورت شما لاغر شود باید چربی بدن خود را کاهش دهیم برای این کار می‌توانید از نکات ذکر شده در قسمت روش های ساده لاغری صورت استفاده کنید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره دارید کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه به تمامی علاقه مندان لاغری صورت مشاور رایگان ارائه می کنند.

 

معرفی کلینیک منتخب برای روش های ساده لاغری صورت

قبل از اینکه دست به هرکاری بزنیم پیشنهاد می کنیم در ابتدا با یک متخصص در این باره صحبت کنید. کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه از جمله کلینیک‌های است که تاکنون توانسته خدمات زیبایی زیادی را در راستای لیفت و جوانسازی صورت انجام دهد. همچنین مراجعین ماه قبل از ورود به کلینیک از مشاوره رایگان کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه استفاده می کنند. با مشاوره رایگان که به مراجعین خود ارائه می دهیم این افراد می توانند بهترین روش و موثرترین شیوه را برای لاغری صورت خود انتخاب کنند.

برای مشاهده خدمات زیبایی و جوانسازی که در کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه ارائه می شود می توانید از شماره ها و لینک های موجود در متن انتها استفاده نموده یا با تماس با مشاورین کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه در این باره اطلاعات لازم را از آنها کسب کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

لیفتینگ صورت بدون جراحی صدرصد تضمینی

هزینه، فواید و تعداد جلسات مزوتراپی صورت

مزایا عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02591011132

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 10 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsalariyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsalariyeh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsalariyeh.ir/vo75

لینک آپارات: https://aparat.com/v/gNjLk

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/oc3i7tvQ

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/j6lcHK4Ya3A

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

عامل بیماری کچلی چیست؟
عوارض عمل زیبایی واژن
انواع خدمات زیبایی پوست
عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی
تاثیر استرس بر کاشت مو
لاغری با لیزر لیپولیز

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران سالاریه قم
  • 09120043630-02591011132
  • info@ciniczafaranieh.ir