آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود؟

آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود؟

آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود؟

بسیاری از افراد پس از لاغری ممکن است همچنان در بخش هایی از بدن خود چربی های اضافه ای داشته باشند که این موضوع برای آنها ناخوشایند باشد. و بعد دنبال روش‌هایی برای درمان و رفع این موضع چاق هستند. یکی از مشکلاتی که در هر سنی و هر سنی گریبان بسیاری از افراد می شود چربی های موضعی و زیر پوستی است. برخی از افراد وزن مناسب و ایده آلی دارند اما به دلیل ویژگی های ژنتیکی چربی زیادی در ناحیه شکم و پهلو و ران دارند. بدن انسان برای ذخیره و سوزاندن چربی ها از قاعده خاصی پیروی نمی کنند امروزه روش های درمانی موثر و مفیدی برای رفع چربیهای موضوع خاص بدن موجود هستند در میان این روشها یکی از روش های موثر و ایمن و کم دردسر برای لاغری افراد هایفوتراپی میباشد این روش بسیار به لاغری موضعی به خواص بدن کمک می کند

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم

اطلاعاتی در مورد هایفوتراپی برای لاغری

مدت جلسه درمانی : بین ۴۰ تا ۹۰ دقیقه (بسته به محل تحت درمان)

نقاهت کامل : ۲۴ ساعت

مشاهده نتایج : بین ۱ تا ۳ ماه

نتایج کامل بعد از ۹ ماه

بازگشت به محل کار : بلافاصله

بی‌هوشی یا بی‌حسی موضعی : نیاز ندارد

مدت حساسیت ناحیه‌ی درمان شده : ۲۴ ساعت

تعداد جلسات درمانی : معمولاً ۱ یا ۲ جلسه

ماندگاری اثرات : بلند مدت (بسته به سبک زندگی و محیط)

خطرات و عوارض : کمی قرمزی و حساسیت پوست به لمس

 

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش های لاغری و لیفت صورت میباشد در واقع هایفو (HIFU) مخفف عبارت «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. این امواج می‌توانند بر لایه‌های مختلف پوست و زیر پوست اثر بگذارند و با مکانیسم‌های مختلفی اثرات درمانی و زیبایی روی پوست و بدن داشته باشند. برای مثال یکی از تاثیرات هایفوتراپی درمانی برای درمان تومورهای پروستات است. در این حالت امواج طوری تنظیم می‌شوند که تنها به بافت توموری آسیب برسانند و به اندام‌ها و ارگان‌های مجاور صدمه‌ای نزنند. یکی از تاثیرات هایفوتراپی برای زیبایی لیفت صورت است که در این زمینه، امواج بر لایه‌های عمقی پوست اثر گذاشته و کلاژن سازی را تحریک می‌کند. به همین علت سبب می‌شود که چروک های صورت رفع شود و عضلات صورت لیفت و سفت شود.

همانطور که گفته شد هایفوتراپی برای لاغری نیز تاثیر دارد. در هایفوتراپی برای لاغری امواج را روی بافت چربی موجود در اندام مورد نظر متمرکز می‌کنیم. البته این امواج فراصوت بدون این که آسیبی به لایه‌های سطحی پوست بزنند، از آن‌ها رد شده و به بافت چربی می‌رسند. چربی‌های مورد هدف گرم شده و و در اثر این گرما برای همیشه از بین می‌روند. همچنین هایفوتراپی لاغری را می توان به صورت زیبایی نیز انجام داد. یعنی علاوه بر سوزاندن چربی ها پوست بدن را نیز سفت میکند. این ویژگی تنها در روش هایفوتراپی وجود دارد. هیچ روش لاغری هر دو این اقدام را یعنی از بین بردن چربی ها و سفت کردن پوست بدن را با هم انجام نمی دهد. این روش هایفوتراپی هم مناسب آقایان و هم خانم ها است و در هر سن و وزنی می توان از این روش استفاده کرد.

 

اثرگذاری و نحوه‌ی کار هایفو

جلسات درمانی هایفوتراپی به این صورت است که امواج پرقدرت فراصوت به بافت چربی فرستاده می شود. این امواج به گونه ای طراحی شده است که در یک نقطه مشخص متمرکز شود. این روند مانند آزمایش سوزاندن کاغذ با استفاده از ذره بین و نور خورشید می باشد. امواج فراصوت از لایه های بین سطح پوست تا بافت چربی نفوذ می کنند که به آنها آسیب وارد نکند. چرا که این امواج تنها بر بافت چربی متمرکز می شوند و تا قبل از نفوذ این امواج به شکل پراکنده هستند .

 

چگونگی عمل دستگاه هایفوتراپی

همانطور که گفته شد امواج تا پیش از رسیدن به نقطه ای روی هیچ بافتی متمرکز نمی شود و تا زمانی که امواج فراصوت پراکنده باشند می‌توانند باعث گرمی بافت چربی و آسیب زدن به این بافت شوند. معمولاً این گرما حداقل دما ۵۶ درجه سانتیگراد می باشد.

زمانی این امواج به بافت چربی می رسند باعث افزایش دمای کانونی می شود به این شکل سلول های چربی از بین می روند.

آسیب دیدن بافت چربی باعث مرگ سلولی یا نکروز می‌شود. سلول‌های از بین رفته طی چند هفته تا چند ماه بعدی به مرور ترمیم و از محل اندام مورد نظر خارج شده و چربی موجود در این سلول‌ها به کمک مجاری لنفاوی یا کبد از آن ناحیه خارج می‌شود. به این ترتیب حجم لایه چربی کم شده و اندام درمان شده، لاغر به نظر می‌رسد. با توجه به هدفمند بودن امواج هایفو، می‌توان از آن‌ها برای بهبود انحنای سطحی (کانتور) بدن استفاده کرد.

 

نتایج هایفوتراپی برای لاغری

خروج سلول‌های چربی از بافت تحت درمان حدود ۱ تا ۳ ماه طول می‌کشد. به طور معمول از هفته‌ی چهارم پس از دوره درمان، به مرور نتایج هایفوتراپی مشخص شده و تا هفته دوازدهم تا حد بسیار خوبی قابل مشاهده است. مشاهده‌ی نتایج موثر و قطعی  هایفوتراپی برای لاغری (همانند لیفت صورت با هایفوتراپی) ممکن است ۹ ماه زمان ببرد و لازم است برای دیدن نتایج کمی صبور باشید. البته نتایج بدست آمده از هایفوتراپی تحت تاثیر عوامل دیگری قرار دارند مانند شیوه و سبک زندگی مناسب و همچنین رژیم غذایی کم کالری . با رعایت این موارد می توان نتایج ایجاد شده از هایفوتراپی را ماندگار تر کرد.

هایفوتراپی برای لاغری
کلینیک پوست مو زیبایی سالاریه قم – هایفوتراپی برای لاغری

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

اول اینکه در نظر داشته باشید به مدت چهار الی شش هفته بعد از هایفو زیر نور مستقیم خورشید نروید چرا که نور خورشید با داشتن اشعه های مضر باعث ایجاد تیرگی پوست که در اصطلاح به آن هایپر پیگمنتیشن نیز می‌گویند میشود و در ضمن بیاد داشته باشید تا زمانی که نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید از دستگاه های سولاریوم و برنزه کننده هم نمی توانید استفاده کنید.

دومین نکته آن که به هنگام بیرون رفتن از کلاه نقاب دار و ضدآفتابی با SPF بالای سی درجه استفاده کنید و بدانید که کرم ضدآفتاب شما را در برابر پرتو های UV محافظت میکنند‌ البته  به یاد داشته باشید که حتماً از کرم های خوب و با کیفیت بازار استفاده کنید تا موجب بروز حساسیت نشوند.

نکته بعدی اینکه بهتر است از نوشیدنی های الکلی و کافئین دار تا دو روز بعد از انجام هایفوتراپی پرهیز کنید. دلیل آن هم این است که کبد به جای از بین بردن چربی های اضافه درگیر از بین بردن مواد الکلی و کافئین ها میشود و تاثیر هایفو را کمتر می‌کند. همچنین درباره هرگونه بیماری و داروهای مصرفی با پزشک متخصصتان صحبت کنید.

 

تفاوت کاهش وزن با کاهش چربی چیست

کاهش وزن: زمانی که یک نفر وزن کم می کند تعداد سلول های چربی بدن او ثابت است و فقط سایز آنها کمتر شده است. اگر این فرد دوباره چاق شود سلول های چربی دوباره بزرگتر و به حالت اول باز می‌گردند و همچنین پهلوها شکم و ران و باسن نیز بزرگتر میشوند.

کاهش چربی در بین تمامی روش های کاهش بافت چربی روش های جراحی و بدون جراحی برای لاغری نتایج هایفوتراپی بسیار موثر و علاوه بر آن پایدار بوده است. در واقع هایفوتراپی باعث میشود که سلول های چربی برای همیشه از بین برود فرد متقاضی اگر طی مدتی دوباره دچار اضافه وزن شود. در ناحیه ای که با هایفوتراپی درمان شدن افزایش سایز را نخواهد داشت. همچنین اگر فرد متقاضی بتواند وزن بدنش را ثابت نگه دارند سایز ناحیه درمان شده بسیار کوچک تر می شود و این تغییر سایز را می تواند از روی لباس های خود متوجه شود.

یکی از نکاتی که اکثر متقاضیان در رابطه نتایج هایفوتراپی برای لاغری دچار چه سوال می شوند دانستن تفاوت بین کاهش چربی با کاهش وزن است. توجه کنید که این دو مفهوم کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. زمانی که فردی وزن خود را کم میکند تعداد سلول های چربی و تغییری نخواهد کرد و فقط کوچکتر خواهد شد. اگر فردی وزن خود را اضافه کند سلول های چربی بزرگ می شوند ولی تعداد این سلول ها ثابت است .

پس بنابراین عملکرد هایفوتراپی بدن با کاهش وزن متفاوت است. روش درمانی تنها باعث کاهش تعداد سلول های چربی تحت درمان میشود اما سلول و بافت چربی که تحت درمان هایفوتراپی نبوده‌است. تعداد و حجم سلول های چربی ثابت خواهد بود. همانطور که گفته شد انواع هایفوتراپی برای همیشه سلول های چربی را از بین میبرد. پس اگر فرد متقاضی اضافه وزن داشته باشند سلول های چربی که تحت درمان بوده است بزرگتر یا ایجاد نمی شود. پس به طور کلی هایفوتراپی روشی از که هم باعث کاهش وزن و هم ثابت ماندن سایزی که تحت درمان بوده‌است میشود.

 

مزایا و کاربرد های هایفوتراپی

برخی از مواردی که هایفوتراپی را در بین تمامی روش های لاغری متمایز و برتر کرده است عبارتند از:

  • روشی غیر تهاجمی و موثر: در میان تمامی روش های لاغری جراحی و یا بدون جراحی روش هایفوتراپی غیر تهاجمی ترین روش و موثرترین روش برای لاغری و کاهش سایز می باشد. روش هایفوتراپی لاغری همچون روش لیپوساکشن می باشد. تنها تفاوت این دو این است که هایفوتراپی غیر تهاجمی بوده و نیازی به برش و بخیه و اتاق عمل ندارد و روش لیپوساکشن بسیار روشی تهاجمی است همچنین اثربخشی هایفوتراپی همچون اثربخشی لیپوساکشن می باشد.
  • سریع‌ترین ریکاوری و بدون نقاهت: یکی دیگر از تفاوت‌ هایفوتراپی در بین روشهای لاغری او را متمایز کرده است این است، که نیازی به دوران نقاهت ندارد پس فرد متقاضی بعد از انجام هایفوتراپی می تواند مانند سابق به کارهای روزمره خود رسیدگی کند.
  • کاملاً ایمن: همچنین روش هایفوتراپی یکی از ایمن ترین روش های لاغری است. این روش هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت روش هایفوتراپی لاغری از نظر وزارت بهداشت و همچنین سازمان FDA ایمن و بدون مشکل حاد شناخته شده است.

 

تعداد جلسات هایفوتراپی

تعداد دفعات هایفوتراپی به مشکلات موجود در پوست بستگی دارد . در بعضی از بیماران در 3 جلسه به نتیجه دلخواه خواهیم رسید و در مواردی ممکن است به خاطر عمق و ماندگاری عارضه به مدت بیشتری برای سپری کردن دوره نیاز باشد . زمان ، در انجام هایفو بسیار مهم است و ما می توانیم بعد از حدود 3 ماه نتیجه را مشاهده کنیم گرچه در بعضی بیماران پاسخ های کوتاه مدت چند روزه هم دیده شده است . عملکرد تاخیری هایفو نیز امکان دارد که این عملکرد ناشی از سفت شدن لایه های پوست و ساخت کلاژن است .

 

هزینه و قیمت جلسات هایفوتراپی

هایفوتراپی هم مانند دیگر خدمات پزشکی زیبایی بستگی به ناحیه ی مورد نظر و نوع خدمت دارد همچنین تعداد جلسات مورد نیاز و کادر پزشکی که هایفوتراپی را انجام می دهند دارد. با توجه به اینکه چند جلسه درمانی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد هزینه نهایی متغیر است و علاوه بر آن دستمزد پزشک یکی از مواردی است که با توجه به ناحیه سکونت شما متفاوت است و این مسئله می تواند در نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد. بهتر در هنگام انتخاب یک کلینیک برای انجام لیفت و جوانسازی با هایفوتراپی ، به نتایج حاصل شده از مرکز زیبایی را در مراجعین مشاهده کنید و سپس تصمیم به انتخاب کلینیک بگیرید.

 

ماندگاری نتایج هایفوتراپی به منظور لاغری

ماندگاری نتایج حاصل از روش هایفوتراپی لاغری را نمی‌تواند ثابت و دائمی عنوان کرد. این نتایج بلندمدت هستند اما ثبات آن‌ها به عوامل بسیاری بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب، ورزش و… اشاره کرد.بعد از درمان با هایفوتراپی چربی‌های از بین رفته طی چند هفته تا چند ماه به وسیله‌ی کبد یا سیستم لنفاوی جمع آوری و دفع می‌شوند. این روند سبب می شود که سایز نواحی تحت درمان طی مدت بسیار کوتاه کم‌تر می‌شود و معمولاً پوست  نواحی تحت درمان نیز هم لیفت و خوش حالت می‌شود. البته توجه به موارد ذکر شده را نباید از یاد برد.

 

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

بعد از هایفو پوستتان کمی حساس میشود به همین دلیل سعی کنید آن را به هیچ عنوان نخارانید، البته احتمال خارش پوست بعد از هایفوتراپی بسیار کم است. استحمام با آب داغ و در مدت زمان طولانی موجب از میان رفتن چربی سطح پوست میشود به علاوه که التهاب را هم زیاد میکند. بنابراین تا مدتی بعد از انجام هایفوتراپی نباید با آب داغ دوش گرفته یا صورت خود را بشویید . در عوض از آب ولرم برای این کار استفاده کنید. ولی باید بگویم که تا سه روز از وکس اپیلاسیون و بند برای موهای زائد صورتتان استفاده نکنید. همچنین انجام تزریق ژل و بوتاکس، درمان های جوانسازی و فیشیال، لایه برداری و… پس از اتمام یک هفته بلامانع هستند. علاوه بر آن تا 24 ساعت از مواد آرایشی استفاده نکنید و اجازه بدهید تا پوستتان فرصتی برای ترمیم داشته باشد.

 

سوالات متداول در مورد هایفو برای لاغری

  •  کدام بخش‌های بدن و موضع چاق را می‌توان با هایفوتراپی درمان کرد؟

هایفوتراپی را می توان برای لاغر کردن شکم، پهلو، ران (خارج و داخل) و بازو استفاده شود. البته توجه کنید که این نواحی باید حداقل ۲.۶ سانتی‌متر چربی اضافی قابل گرفتن داشته باشند.

  • چربی‌هایی که هایفوتراپی از بین می‌برد چه می‌شوند؟

بعد از درمان با هایفوتراپی چربی‌های از بین رفته طی چند هفته تا چند ماه به وسیله‌ی کبد یا سیستم لنفاوی جمع آوری و دفع می‌شوند. این روند سبب می شود که سایز نواحی تحت درمان طی مدت بسیار کوتاه کم‌تر می‌شود و معمولاً پوست  نواحی تحت درمان نیز هم لیفت و خوش حالت می‌شود.

  • آیا چربی‌های از بین رفته باز می‌گردند؟

بدلیل اینکه افراد بزرگسال تعداد سلول چربی محدودی دارند. به همین علت بعد از انجام کار هایفوتراپی برای لاغری و با از بین رفتن سلول‌های چربی، سلول‌های باقی مانده تقسیم نمی‌شوند و تعداد کلی آن‌ها کاهش می‌یابد. اما با این وجود سلول‌های باقی مانده در صورت نداشتن رژیم غذایی و رعایت نکردن بزرگ می شوند. این مسئله بسیار به رژیم غذایی ، ورزش، داروهای مصرفی و سایر عوامل سبک زندگی بستگی دارد. بنابراين  توصیه ما به متقاضیان عزیز این است که برای‌ حفظ نتایج هایفوتراپی لاغری بهتر است سبک زندگی سالم را انتخاب کنند و وزن خود را ثابت نگه دارند. البته با افزایش وزن، نواحی که تحت درمان هایفوتراپی  بوده به شکل قابل توجهی کمتر از سایر نقاط بدن چاق می‌شوند.

  •  آیا هایفوتراپی بدن دردناک است؟

میزان درد هایفوتراپی بستگی به آستانه درد متقاضی دارد. برخی از افراد تحت درمان با هایفوتراپی می‌گویند که در طول جلسه درمانی هایفوتراپی احساس گرم شدن نقاط بدن، گز گز شدن یا سوزن سوزن شدن بسیار خفیفی را تجربه می‌کنند. این موارد بیشتر بستگی به ضخامت لایه‌ی بافت چربی تحت درمان دارد. برخی از نواحی تحت درمان نیز حساس نیستند و اصلاً درد یا احساس دیگری را تجربه نخواهید کرد. همانطور که گفته شد آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است، با این حال ممکن است در طول درمان با هایفوتراپی احساس درد خفیفی را خواهید داشت. با این وجود هایفوتراپی یکی از روش های موثر و غیر تهاجمی است

  •  آیا از هایفوتراپی می‌توان برای سوزاندن چربی‌های اضافی کم استفاده کرد؟

با توجه به این‌ که‌ عمق نفوذ امواج فراصوت از پیش مشخص شده، باید حداقل ۲.۶ سانتی‌متر بافت چربی قابل گرفتن در نواحی تحت درمان وجود داشته باشد. برای تعیین حجم لایه چربی توسط ابزاری تخصصی مشخص می شود که در طول جلسات با پزشک معالج خود این اقدام انجام می شود.

 

کاندید مناسب و نامناسب هایفوتراپی

افرادی کاندید مناسب برای هایفوتراپی هستند که به نظر می‌ رسد (و یا اغلب احساس می‌ شود) که سفتی و استحکام پوست آن ها کاهش یافته است. به عنوان مثال، افتادگی خط ابرو و یا افتادگی پوست پلک، اغلب اولین نشانه “پیری” پوست است. اگر چه هایفوتراپی با اولترا سونیک نتایج عمل جراحی را مضاعف نمی‌ سازد، اما ثابت شده است که یک جایگزین قابل توجه برای کسانی است که تمایلی برای انجام جراحی لیفت صورت ندارند. همانطور که میدانید هم کسایی که دارای چربی اضافه هستند می توانند برای اين روش درمانی اقدام کنند اما برخی از افراد همچون خانم‌های باردار و شیرده نمی‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند. همچنین سن متقاضیان باید بالای ۱۸ سال باشد. فرد متقاضی نباید به برخی از بیماری ها مانند فتق، عفونت‌ها و بیماری‌های پوستی دچار باشد و در ناحیه‌ی درمان، زخم یا اسکار وجود نداشته باشد.

 

عوارض لاغری با هایفوتراپی

هایفوتراپی لاغری علاوه بر اینکه یک روش موثر و غیر تهاجمی است کمترین عوارض را بدنبال دارد. این عوارض کوتاه مدت هایفوتراپی تنها کمی قرمزی و حساسیت به لمس در نواحی درمان شده است که ظرف ۲۴ ساعت برطرف می‌شود.عوارض هایفوتراپی بسیار ناچیز است. پوست شما ممکن است کمی بعد از درمان، قرمز به نظر برسد، اما هر گونه آثار قرمزی باید در عرض چند ساعت ناپدید شود. تورم خفیف برای چند روز بعد از عمل و یا گزگز حساسیت به لمس، برای چند روز تا چند هفته بعد از عمل، به عنوان عوارض هایفو چندان دور از انتظار نیست، اما این حالات به طور معمول، موقتی و ملایم هستند. در صورت رعایت مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی میتوانید عوارض کمتری را تجربه کنید.

 

چه میزان سایز با هایفوتراپی می توان کم کرد؟

طبق نتایج بدست آماده به طور متوسط سایز دور کمر مراجعین تقریبا حدود ۳ سانتی‌متر کاهش می‌یابد؛ یعنی حدود یک سایز کم می شود. البته نتایج بدست آماده در بسیاری از افراد بیشتر و در بعضی‌ از افراد نیز کمتر از میزان متوسط است. در صورتی که سبک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسبی را در پیش بگیرید نتایج کاهش سایز برای شما ماندگار خواهد شد.

 

دوره نقاهت هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از اصلی ترین روش های لیفت صورت بدون جراحی است و پس از جلسه درمان، شما بلافاصله قادر به بازگشت به فعالیت‌ های عادی خود خواهید بود و نیاز به انجام هیچ اقدام خاصی نخواهید داشت. همچنین به دلیل عدم بروز احساس درد در زمان انجام هایفو، نیازی به انجام هیچ گونه بی حسی یا بیهوشی نیست. البته باید توجه داشته باشید که لازم است مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی را به مدت گفته شده رعایت کنید تا دچار عوارض حادی نشده و دوره ترمیم و بهبود پوست شما با سرعت طی شود. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از مشاوره رایگان کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم بهره مند گردید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سالاریه قم

نتیجه گیری

ماندگاری و میزان اثربخشی هایفوتراپی به عواملی زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و مقدار رشته‌های کلاژن موجود در پوست می‌ توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. حداقل تا ۶ ماه و حداکثر تا ۳ سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است. این شیوه دوره نقاهتی نداشته و میتوان بعد از انجام آن به فعالیت ها و کارهای روزمره خود پرداخت. این موارد سبب شده است تا هایفوتراپی شیوه ای درمانی برای چین و چروک باشد که محبوبیت زیادی در بین افراد زیباجو دارد و همچنین در مقابل شیوه های جراحی از صرفه اقتصادی برخوردار است.

کلینیک منتخب برای انجام هایفوتراپی به منظور لاغری

استفاده هایفوتراپی در مراکز زیبایی و درمانی باید توسط یک پزشک متخصص انجام گیرد. اما چون کاربرد زیبایی و لاغری هایفوتراپی در جدید ترین متد ها می باشند. معمولاً کلینیک های زیادی آن را انجام میدهند. ما کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . این کلینیک هایفوتراپی را با جدیدترین تجهیزات انجام میدهند تا لاغری و کاهش سایز را بتواند با موثرترترین نتایج انجام دهد. علاوه بر آن در کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم شیوه های دیگر جوانسازی نیز انجام میگیرد که میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی و کانال های ارتباطی این مجموعه مشاهده کنید. برای ارتباط با مشاورین و کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی سالاریه قم و استفاده از فرصت استثنایی مشاوره رایگان میتوانید همین حالا اقدام کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت/هزینه و مزایا

جدیدترین ماسک های صورت_آپدیت ۲۰۲۱

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

02591011132

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 10 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsalariyeh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سالاریه قم توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsalariyeh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsalariyeh.ir/sg0v

لینک آپارات: https://aparat.com/v/opNMc

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/ELaSf4Bf

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/kTXlPJj9a3E

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

عامل بیماری کچلی چیست؟
عوارض عمل زیبایی واژن
انواع خدمات زیبایی پوست
عکس قبل و بعد بوتاکس پیشانی
تاثیر استرس بر کاشت مو
لاغری با لیزر لیپولیز

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران سالاریه قم
  • 09120043630-02591011132
  • info@ciniczafaranieh.ir